Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Melder meg ikke på denne her, så sjansen øker for dere andre. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg spør igjen, om jeg vinner denne, blir jeg da fjernet fra trekningen til fremtidlige premier i julekalenderen? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Footy, alt annet ville vært banalt. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 møkk... *kremt kremt* Kjære HW Crew, kan dere slette meg fra denne konkurransen? hehe Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Premien i dag er verd omtrent like mye som en 419 mail fra Nigeria... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Footy, alt annet ville vært banalt. Om man vinner en dag, bør jo ikke dette forhindre deg å kunne vinne neste dag. Hvis ikke har hardware.no en forferdelig sosialistisk modell for konkurranser. Dersom man vinner en uke i lotto/tipping/eller hvilken som helst form for konkurranse blir man ikke automatisk diskvalifisert for kommende konkurranser. Så inntill noe annet av avslørt av hw.no velger jeg å tro at samme person kan vinne flere dager. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kunne vi fått en "Blue" answer på dette? Lenke til kommentar
bomelby Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dette er litt of topic, men jeg er ikke alene. Jeg skal ikke si hvilket antivirus/firewall program som er best, men jeg vet hvilket som er helt utrolig dårlig. F-Secure fra NGT. Jeg la inn dette men maken til makkverk skal du lete lenge etter. Dårlig brukergrensesnitt og maser i tide og utide. Noe som ikke Norton gjør på min maskin. Tregere oppstart var det også. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kunne vi fått en "Blue" answer på dette? Se post 33 i denne tråden, hvis det er det du lurer på da :o Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kunne vi fått en "Blue" answer på dette? Se post 33 i denne tråden, hvis det er det du lurer på da :o jaha? det hadde jo ingenting med saken og gjøre. Det vi lurer på er om du automatisk blir fjernet fra trekningen av resterende luker om du vinner dagens... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 jaha? det hadde jo ingenting med saken og gjøre. Det vi lurer på er om du automatisk blir fjernet fra trekningen av resterende luker om du vinner dagens... Hvorfor i alle dager skulle man bli det? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg vet ikke, jeg bare lurer på om man blir det. Ergo, er det lov å vinne mer enn 1 gang? Lenke til kommentar
Blackcomb Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 For de som ikke visste det... Norton Antivirus tar like mye ressurser som et virus ville ha gjort, om ikke mer. Huff og huff. Melder meg ikke på denne gangen Igår var allikevel en fantastisk premie! Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Slenger meg på blant alle de som kommer til å delta i konkurransen de fleste dager, men som hopper over i dag. Har dessverre kun negative opplevelser med Norton, og for en gangs skyld skal jeg skryte over at jeg har lært av mine feil Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Vil ikke bruke opp vinnerlykken min på denne nei. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 hehe, er visst flere her som liker julekalenderen til Hardware, men som ikke verdsetter dagens premie... Jeg valgte for første gang i livet å stå over, i frykt for å bruke opp flaksen min på makkverket til Symantec... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå