Gå til innhold

Hva trenger jeg for og oppdatere wiikey?

Mikr89

Anbefalte innlegg

Hei.

Har bestillt en wii med wiikey chip v.1.9b og etter hva jeg har skjønt så er ikke det den nyeste oppdateringen?

Vil derfor oppdatere,men vet ikke hvordan eller hvilke filer som skal downloades,håpet derfor noen her på forumet kunne hjelpe?

Ps Må helst ha det inn med teskje,da jeg vil være helt sikker på at jeg ikke ødelegger noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om man lodder wiikey i wiien betyr det ikke at man driver med piratvirksomhet. Wiikey kan også brukes til å spille sikkerhetskopier av egne spill.

On topic: Kan nok ikke svare på spørsmålet ditt gunnar.,89. Wiien min er for øyeblikket hos spillchip.com for å lodde wiikey, så lurer også på det du spør om her..

Lenke til kommentar

Dere må laste ned 1.9g her:

http://wiikey.cn/

Dette trenger dere bare å gjøre dersom dere ønsker å spille backup av Super Mario Galaxy.

Dere laster rett og slett bare ned filen på den siden der og brenner imaget på en DvD. Husk å sette at filen skal brennes som et DvD-image og ikke et CD-image.

Sett så discen inn i Wii og følg anvisningene.

Lenke til kommentar
Dere må laste ned 1.9g her:

http://wiikey.cn/

Dette trenger dere bare å gjøre dersom dere ønsker å spille backup av Super Mario Galaxy.

Dere laster rett og slett bare ned filen på den siden der og brenner imaget på en DvD. Husk å sette at filen skal brennes som et DvD-image og ikke et CD-image.

Sett så discen inn i Wii og følg anvisningene.

Må jeg altså bare oppdatere visst jeg skal spille backup av smg,andre spill som Resident Evil: The Umbrella Chronicles og andre som komm noelunde sammtidig med smg trenger jeg ikke oppdatering 1.9g for og spille backup av dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...