Gå til innhold

Hvordan få Dragonforce i GH3? Spilt gjennom COOP Career


Anbefalte innlegg

Ja, jeg og lillebror satte oss ned, starta nytt band og jobba oss gjennom hele lista på Hard. Forventa jo å få låst opp Dragonforce, men den er ikke å se noen steder.

 

Jeg leser i diverse FAQs at man bare trenger å fullføre Career mode for å unlocke den. Gjelder ikke dette for CO-OP career? Da må vi vel spille gjennom ALT pånytt i singleplayer først :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig det, men jeg klarte aldri å vinne mot Tom Morello på Medium, fordi han hadde så sinnssykt få noter at han alltid tok seg inn. Tapte 10 ganger på rad, minst. Så switcha jeg til hard, og vant på 15 sekunder. Sikkert det samme med Lou.

Tok Morello på første forsøk på Hard og Medium, det er bare å treffe alle notene.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Lou var ikke så drøy, vi tok han på Hard på 2. forsøket, fikk fyrt av 3 powers på den siste, værste delen hans.

 

Så nå er det bare å øve på Dragonforce. Den er ikke mye snill. Klarte litt over 70% på Slowest på practice, og selv DA var jeg sliten i armen etterpå.

 

Ble lei og starta Career på nytt i Expert. Klarte å hangle oss gjennom 5-6 låter der nåla vippa nede på rødt halve sangen, hehe. Er ikke så sinnssvakt flink enda. Men det kommer seg helt klart med øving.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...