Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei. hvor kan jeg få tak i en HD som jeg koble til med Wi-Fi og føre over filer. og slik at jeg f.eks kan koble den til xbox 360.. takker for svar Lenke til kommentar
spitz Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noe sånt? http://www.pixmania.com/no/no/171479/art/d...5-dsm-g600.html Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Vil det ikke være enklere å anskaffe en ruter med usb-port som du kan koble en hvilken som helst ekstern harddisk til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Vil det ikke være enklere å anskaffe en ruter med usb-port som du kan koble en hvilken som helst ekstern harddisk til? hvis det går så hadde det jo vært flott.. men kan xboxen koble til den da? poenget er at jeg skal f.eks streme filmer, hvis jeg har en film eller musikk på HD så kan jeg flytte den fra laptopen også til den eksterne hd`en og deretter spille den av med xboxen.. posten over, er det en HD? står ikke hvor mange GB den er på. eller er det bare et skall man kan putte HDèr i`? Lenke til kommentar
spitz Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Vil det ikke være enklere å anskaffe en ruter med usb-port som du kan koble en hvilken som helst ekstern harddisk til? hvis det går så hadde det jo vært flott.. men kan xboxen koble til den da? poenget er at jeg skal f.eks streme filmer, hvis jeg har en film eller musikk på HD så kan jeg flytte den fra laptopen også til den eksterne hd`en og deretter spille den av med xboxen.. posten over, er det en HD? står ikke hvor mange GB den er på. eller er det bare et skall man kan putte HDèr i`? Det er et trådløst aksesspunkt med innebygget HD-plass. Ergo må du ha en disk i tillegg. Endret 1. desember 2007 av spitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå