shortCut Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har en del slim case cover jeg gjerne skulle skrevet innholdsfortegnelse osv på. Det jeg også må ha er tittel på "ryggen" av coveret men har ikke funnet noe software som støtter dette. Finnes det noe software/templates hvor jeg kan skrive tekst der? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Huh? :-? Har du en printer som printer på begge sider av et ark eller? Du må vel printe ut 2 cover og lime de sammen, så du får front og innhold...? Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Huh? :-? Har du en printer som printer på begge sider av et ark eller? Du må vel printe ut 2 cover og lime de sammen, så du får front og innhold...? ehh, nei - tror du misforstår litt hva jeg mente. Når jeg snakker om "ryggen" på cd'en er det altså den smaleste siden på cd'en hvor tittel står (Den du ser når cd'en står i bokhylla). Innholdsfortegnelsen kommer på fronten. Ergo blir det bare en side å printe på. Problemet er å printe på den bittelille stripa - den finnes ikke i noen coverdesigner jeg har prøvd. Noen som har ett tips/triks?? Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 EasyCDCreator fra Roxio. Har et eget CDLabelCreator program som lar deg gjøre dette. Fred. :wink: Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 hmm, nei, finnes ikke en slik funksjon der heller. Front og "rygg" er ett og samme papir på denne typen slim case. Noen slim case har bare front. I de fleste program jeg har prøvd, er front ett ark, baksiden og "rygg" er ett annet..... Finnes det kanskje ett program hvor jeg kan designe fra scratch? Dvs hvor jeg kan endre størrelse på arket og sette in målene selv? Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det finnes et program som heter CD Labeler Gold. Dette lar deg kalibrere høyde/bredde på front- back-coverene. Du finner en demo her: http://www.hitsquad.com/smm/programs/CD_Labeler_Gold/ Fred. :wink: Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Takk skal du ha!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå