Laik Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Leste for ikke så lenge siden at det var en gutt på 8 år som spiste sin egen mor!!! Hvorfor gjorde han det??. Politiet i Sri Lanka fant en gutt spise rester av sin mor. Han forsvarer seg selv ved å si at moren tok selvmord og før det så sa hun spis meg etter jeg er død så at du ikke blir sulten.!! Spise sin egen mor??. Åsj!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Uff, hørtes sick ut. Du har ikke artikkelen vel? Interessant lesestoff. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Morsomt. Hva skal diskuteres her? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 hahaha "spis meg så du ikke blir sulten" .Jaja hver med sitt Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Stenges av følgende grunne: Den følger ikke reglene for posting i denne kategorien. MVH KVTL Endret 2. desember 2007 av KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg