dsgf Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg funderer på å kjøpe julegave til dama, og har så langt funnet ut at 7390 passer med de sære og mindre sære kriteriene jeg har satt opp: Funksjoner: -Kalender: (Ja/nei)- Ja, basic er helt greit. -GPRS: (Ja/nei) Ja, men ikke viktig. -EDGE: (Ja/nei) Ja, hvis GPRS. 3G også ok, men ikke viktig -Email klient:(Ja/nei) Ikke viktig. Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Ikke viktig -Vekt/størrelse: Bør gå ned i bukselomma. -"Støt/sprut/støv-sikker": ikke viktig. Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: Nokia! (Både pga tilgang på ladere og generelt medlemsskap i nokia-menigheten ) -Kamera: JA! -Videokamera: ikke viktig -Symbian: helst ikke -Infrarød port:ikke viktig -Blåtann (Bluetooth):ja, men ikke viktig -Internminne: ikke viktig -Minnekort?: JA! -MP3: helst -Radio: ja -UMTS: gjerne -Triband: gjerne -wLAN: ikke viktig - Mulighet for GPS: ikke viktig - Instant Messenger: ikke viktig -Batterilevetid: så god som mulig, men ikke avgjørende. Bør holde en helg med lite bruk. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Bruker i dag kun tlf og sms, men vil gjerne ha bra kamera. -- Og så de litt mer detaljerte kravene. Telefonen bør aller helst være rosa. Derfor har jeg landa på 7390, som vel er den telefonen som har best kamera av disse. Har kikket litt på N73, men synes den er treig. Spørsmålet er om kameraet i 7390 er "bedre enn ingenting", dvs om det kan erstatte et vanlig lommekamera sånn til forsiktig bruk. Vi har gode kameraer til å ta skikkelige bilder, men disse er jo ikke alltid med på tur. Et annet spørsmål er jo selvfølgelig om 7390 er utdatert, eller om den fortsatt har noen måneder igjen å leve.. Så folkens, vad tycks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå