Gå til innhold

Hjelp til valg av fremtidsrettet "firma bærbar"

BlondGod

Anbefalte innlegg

Hei, min far skal ha seg ny bærbar og pris er ingen hindring(men trenger heller ikke diamantbesatte taster av gull eller lignende dill. ;) )

Den skal ikke brukes til spill, men han ønsker å drive med både bilde og videoredigering samt ha en stabil og fremtidsrettet datamaskin. Den han har nå(Toshiba) har han hatt i 5 år, og fungerer egentlig fint ennå, men han fikk problem med en minnebrikke og kom kjapt i "kjøpemodus".(selv om jeg personlig hadde reklamert på minnebrikken og beholdt den bærbare til skikkelig implentasjon av SSD og 45nm i det bærbare segmentet er på plass)

Han setter pris på skikkelige multimedia muligheter også(skryter fært av harmon kardon høytalerne på Toshiban.) Ser derfor etter en data med HD-DVD/Blu-ray og hdmi utgang. Han farter ikke så mye med datan lengre så den trenger ikke være ultraportabel, men heller ikke noe slikt som Dells XPS M2010 Det ble litt vel digert syns han.

Håper noen kan hjelpe, mulig jeg har glemt noen vitale punkt midt i febertåka jeg sliter med idag, men legger gjerne til mer utfyllende info om det trengs og etterspørres.

Takker på forhånd for informative og utfyllende svar, takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...