Gjest Slettet+212343 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 jeg hørte noen brak for litt siden, gikk ut, og så det var et helsikes fyrverkeri over sentrum. noen som vet i hvilken anledning dette var? Mulig jeg er fjern, men har ikke fått med meg noe om dette. skål Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sikkert pga dere slo Chelsea Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 haha:) just for the record: jeg bor her, er ikke rosenborgtilhenger:) jeg sa instinktivt godt nyttår til folk rundt meg, men det var dårlig respons Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det lurer jeg og på. Det var profesjonelt fyrverkeri. Ble det sendt opp fra piren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 vanskelig å si for meg som ikke er så kjent her, men så det godt fra ravnkloa! var ikke noe tulle-fyrverkeri nei! kanskje det hadde noe med de revygreiene? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Bumper en tråd her.. Såg noe fyrverkeri her idag. Såg ut som det kom fra samfundet området. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 har ikke noen anelse jeg, bor selv i trondheim men så ikke en ting jeg Si ifra litt tidligere kanskje? Så jeg og kunne fått med meg litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå