Ferchie Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Veldig bra! Hva sa de, av ren medlidenhet eller? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er vel heller det at inklassosalærene er så høye, he he. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg antar de gjør det p.g.a. salærene. De kan vel ta opptil 14000 i gebyr i slike saker ? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det stemmer. Helt vilt etter min mening, men det er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Ville bare nevne at jeg nettopp har fått beskjed om at politiet har besluttet å ta ut tiltale mot denne svindleren. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Så bra! Håper han får ordentlig smekk på pung. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det blir aldri noen løsning på sakene som har å gjøre med stusselige svindlere av denne typen. De eier uansett lite av verdi, og de fortsetter virksomheten og eier bare kontanter. Skal man forhindre gjentakelse må man omtrent bure de inne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå