Halvgud Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Aldri eid en TV, men nå skal jeg klaffe til med en plasma eller LCD i 37" eller 42" - da kommer det selvfølgelig en haug med spørsmål, men vil gjerne få sagt litt informasjon om hva jeg er ute etter først. Prisklasse; 7 - 10 000,- Størrelse: 37" - 42" (om det ikke er noe annet å anbefale av ypperste kvalitet og slik) Bruk: Foreløpig vil tv-en være koblet til data, hvor film og serier skal sees. Men også spilling med PS3. Kabler som trengs? HDMI til laptopen? For å være helt ærlig så har jeg ingen anelse om hva som er lurt å kjøpe, eller om det er lurt å vente til over nyttår, i og med at dette markedet varierer så utrolig. Noen med forslag? Takk! Lenke til kommentar
Bassmus Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei. Har nettopp funnet ut at PC-inngangen på mange LCD-TVer ikke støtter TVens fysiske oppløsning, og derfor må være noe lavere (ergo dårlige bildekvalitet). Hvis du velger LCD-TV, sjekk at PC-inngangen støtter TVens fysiske oppløsning. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du burde egentlig ha LCD TV ettersom det blir mest brukt til å være koblet til PC-en. Men, om du kommer til å bruke PS3'en ofte, vil jeg foreslå at du kjøper dette. PV70, nydelig bra TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå