Nauz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg gidder ihvertfall ikke spille mer hvis de ikke ordner problemet Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Min rank har også begynt å "hoppe" idet siste! Gjorde ikke det i starten! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Min rank har også begynt å "hoppe" idet siste! Gjorde ikke det i starten! Ja, skjedde først i går hos meg. Lenke til kommentar
mvenjar Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 faen for et dritt spill.. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det var faktisk første gang det skjedde for 3 dager siden. Det betyr veld kanskje at det bare er en midlertidlig feil? Lenke til kommentar
martinTittei Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 er nok en bug ja Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Det var faktisk første gang det skjedde for 3 dager siden. Det betyr veld kanskje at det bare er en midlertidlig feil? Bra observert det vil jeg tro. Har ikke opplevd noe annet enn negativ XP èn gang på 25 timer, og ikke noe problemer med at ranken faller tilbake. Ser også ut som problemet er løst nå, hvis dere ser de siste postene her. Endret 2. desember 2007 av andyn Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ojoj! Høres bra ut. Nå er nok ikke jeg den som er hardest rammet, men ranken min låste seg på 5. Har bare småspillt, så har blitt rank 7 fem ganger i løpet av helgen Håper det er i orden nå da!! Lenke til kommentar
martinTittei Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 ser sånn ut ja, var rank 4 når jeg logget inn nå: ) (selv om jeg var rank 6 i går da ) Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har ennå ikke slått av konsollen, jeg. Lurer på hva som skjer med ranken min nå da??? Lenke til kommentar
martinTittei Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 ikke vær redd, ranken slettes ikke for meg lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå