Gå til innhold

Cod4 - mistet rank

martinTittei

Anbefalte innlegg

hei, jeg kjøpte akkurat Cod4. Etter å ha spilt online en stund og fått litt høyere rank så gikk jeg ut og inn av spillet.

Når jeg gikk online at stod det plutselig at jeg hadde rank "1". Så jeg lurte bare, må man save ranken sin før man avslutter spillet?

EDIT: såvidt jeg husker så avsluttet jeg spillet mens jeg var inne på "multiplayer" menyen.

Endret av martinTittei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok, jeg slettet savegamen og startet alt på nytt og det funker ikke. Begynner å bli fryktelig frustrert!

tips anyone?

Samme skjede meg. Spilte i går hele formidagen kom til rank 43. Slutta. Kom tilbake alt var sletta til rank 42, rank jeg hadde fram til i går. mistet alle kills og streak jeg scoret. Prøvde igjen spillte til jeg kom til rank 44, fikk til og meg 21 i streak kills. Slutta. Og da jeg begynte å spille i dag, igjen står jeg med rank 42 WTF

Lenke til kommentar
ok, jeg slettet savegamen og startet alt på nytt og det funker ikke. Begynner å bli fryktelig frustrert!

tips anyone?

Samme skjede meg. Spilte i går hele formidagen kom til rank 43. Slutta. Kom tilbake alt var sletta til rank 42, rank jeg hadde fram til i går. mistet alle kills og streak jeg scoret. Prøvde igjen spillte til jeg kom til rank 44, fikk til og meg 21 i streak kills. Slutta. Og da jeg begynte å spille i dag, igjen står jeg med rank 42 WTF

Skjedde med meg også. Først i går; ramla fra 39 til 37 igjen, og så på nytt når jeg slo på spillet i dag igjen og oppdaget at jeg var gått ned fra 40 til 37 på nytt.

Vet dere om rank o.l. lagres lokalt på ps3'en eller på en server?

En annen (beslektet) ting:

Er dere plaget med at navnene på klassene/oppsettene deres blir borte?

Endret av Kamikazesmurf
Lenke til kommentar

tips anyone?

Skjedde med meg også. Først i går; ramla fra 39 til 37 igjen, og så på nytt når jeg slo på spillet i dag igjen og oppdaget at jeg var gått ned fra 40 til 37 på nytt.

Vet dere om rank o.l. lagres lokalt på ps3'en eller på en server?

Ser ut som at flere med PS3 sliter med dette problemet

http://forumplanet.gamespy.com/call_of_dut...19585174/p1/?10

helt jævlig og veldig iriterende.

Mine oppsett blir som regel alltid borte.

Endret av KenanBL
Lenke til kommentar

samme skjedde meg nyrlig , hadde spilt fra lvl.23 til 45 i ett , gikk ut for å lese vg på ps3'en når jeg kom inn igjen var alt tilbake der jeg begynte, surt som f......

Er dere plaget med at navnene på klassene/oppsettene deres blir borte? ja får ikke lagra navn på de

her er litt info fra hjemmesida til cod4

Hey Everyone --

Just wanted to give you a heads up, we're aware of users who it appears your Rank resets. We're looking into it and addressing the issue, however in the meantime if you notice your Rank appears to be less than what it was, then do the following.

(thanks for all the feedback on this workaround guys!)

Start a Ranked game, Free for all seems to be the best suggestion.

After you've played for just a few seconds (don't have to do anything in the game), then quit out, and your rank should be back to normal.

Thanks again to everyone for the suggestions, keep in mind that we are aware of the issue and this is only a temporary solution until it's fixed.

Endret av neowulf
Lenke til kommentar
En annen (beslektet) ting:

Er dere plaget med at navnene på klassene/oppsettene deres blir borte?

Dette er også en kjent bug, med denne workarounden:
Hey Everyone --

For those of you who are having your 'Create a Class' names reset I have some info for you. We have been able to reproduce the bug, and your Class names aren't being reset at all. If you are auto-logged in set, and load up the game. Wait about 5 seconds before going into Multiplayer and Play Online. If you sit at the menu for just 5 - 10 seconds, your class names will appear.

It's apparently taking some time to read the save data for the custom names, which is the issue. Just wait at the multiplayer menu for a few seconds before hitting Play Online and they should appear.

Of course, we are addressing this issue so that this won't be a problem in the future, but just heads up in the meantime.

http://www.charlieoscardelta.com/board/viewtopic.php?t=78106

Alle bugs og feil blir garantert postet der^ før det skjer med deg, så det er bare å følge med på det forumet. ;)

Lenke til kommentar
samme skjedde meg nyrlig , hadde spilt fra lvl.23 til 45 i ett , gikk ut for å lese vg på ps3'en når jeg kom inn igjen var alt tilbake der jeg begynte, surt som f......

Hey Everyone --

Just wanted to give you a heads up, we're aware of users who it appears your Rank resets. We're looking into it and addressing the issue, however in the meantime if you notice your Rank appears to be less than what it was, then do the following.

(thanks for all the feedback on this workaround guys!)

Start a Ranked game, Free for all seems to be the best suggestion.

After you've played for just a few seconds (don't have to do anything in the game), then quit out, and your rank should be back to normal.

Thanks again to everyone for the suggestions, keep in mind that we are aware of the issue and this is only a temporary solution until it's fixed.

er det noen som kan bekrefte at dette funker?

Lenke til kommentar

Jeg har spilt 3 kvelder på rad nå. Har fått masse "ranks up", men 3 dagen på rad er jeg fortsatt rank 25 når jeg kommer inn igjen i spillet.

Jeg har prøvd å gå inn i et "free for all" spill også rett ut igjen når jeg merker at jeg har gått tilbake i rank, men det hjelper overhodet ikke.

Har noen et tips som fungerer?

Lenke til kommentar

Dette suger! Jeg må begynne å spille fra level 1 hver gang jeg starter spillet. Ranken min blir jo aldri lagret. Jeg gidder jo ikke å spille under disse omstendighetene. Jernsikte er jo ikke så gøy i lengden. Håper dette blir fikset fort!

Endret av 8ball
Lenke til kommentar

Spilte litt i stad, gikk opp fra lvl 20 til 23 på kort stund, tror jeg spilte de beste rundene jeg noen gang har spilt. Klarte en haug med challenges samt fikk oppgradert m60 en del. Etter å ha spist middag var jeg tilbake i lvl 20 igjen :(

Veldig surt når dette skjer, Men på statestikken over hvor mange jeg har drept osv står det at jeg er i lvl 23 :hmm:

Lenke til kommentar
Spilte litt i stad, gikk opp fra lvl 20 til 23 på kort stund, tror jeg spilte de beste rundene jeg noen gang har spilt. Klarte en haug med challenges samt fikk oppgradert m60 en del. Etter å ha spist middag var jeg tilbake i lvl 20 igjen :(

Veldig surt når dette skjer, Men på statestikken over hvor mange jeg har drept osv står det at jeg er i lvl 23 :hmm:

Men avslutter du en online runde blir alt tilbakestilt. Hele dagen ser jeg på mine 21 :dribble: streak kills og håper på at de fikser problemet. det som enda er tristere at jeg var ferdig med alle bot camp challenges,operation challenges, 4 humilation challenges, og asault vapons fram til m14 challenges. 9 timer bortkastet :no: Skulle ha kjøpt xbox versjonen av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...