Tillik Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 skal lage etegentreningsskjema med bevegelighet som tema. kan noen hjelpe? hvilke øvelser kan jeg gjøre osv? bare tøye lissom? :S Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Skal du øke bevegligheten bør du tøye 2-3 minutter på hver uttøyingsøvelse etter du har trent.. Lenke til kommentar
Tillik Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Men hele opplegget er jo bevegelighet. jeg skal ikke trene noe annet liksom. skal jeg da kunn varme opp litt for så sitte å tøye resten av økten? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Men hele opplegget er jo bevegelighet. jeg skal ikke trene noe annet liksom. skal jeg da kunn varme opp litt for så sitte å tøye resten av økten? Nei, du må trene å, men sette av litt lengre tid til tøyinga, som jeg skrev 2-3 minutter på hver uttøyingsøvelse. Tren styrke for eksempel, hele kroppen. Jeg er ingen ekspert på dette, men var det jeg gjorde da jeg trente for å øke beveglighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå