Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ungdomsbil 1-70k med gamp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså. du vil ha en bil med gamp, så sier du 100-150 hester. Golfen min med 1.6l har rett over 100hk.

100 hester er for en grunnleggende bil.

150 hester er passe friskt, men man blir fort lei av det også.

Over 200 hester syns jeg det bør være, men så er jeg jo litt kresen også da ;)

Det jeg mente var mest at jeg synes ikke bilen min har noe særlig gamp :p

 

Jeg betaler 8000kr i året for full kasko på min golf 3 97mod. Synes ikke det er billig, men får bygd meg opp litt bonus i alle fall.

Lenke til kommentar
100 hester er for en grunnleggende bil.

150 hester er passe friskt, men man blir fort lei av det også.

Over 200 hester syns jeg det bør være, men så er jeg jo litt kresen også da ;)

Eller kansje ta vekt med i regnestykket også..

Blir omtrent som å si at en bil går i 150 med 100hk, 200 med 150hk, osv;)

Lenke til kommentar
Lurer på å forsikre i foreldres navn ja :p Hva må en ut med i forsikring på en BMW 320 da? 5-7k?

 

Hvorfor jeg vil ha litt krefter? Ha det gøy vettu ;) Kommer sikkert til å kjøre endel når jeg får bil og da er det gøy å kjøre fort :D

 

Skulle vært sendt videre, med fullt navn og adresse, til "rette" personer.... tosk sier jeg bare... det er maks 100km/t her i landet, så du kommer langt med en fiesta 1,1.... lær deg å kjøre først, så kan du kjøpe deg noe med litt motor, og kjøre det på BANE!

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Sanne ord cossie! Jeg blir like irritert hver gang en fersk sjåfør (skal egentlig ikke snakke da jeg selv bare har hatt den i 4 år) tror han er god nok for 200km/t.

 

Og en annen ting er at han tenker slik at han bare skader seg selv hvis det går galt, men glemmer det faktum at det er andre uskyldige på veien som også kan bli meid ned.

Lenke til kommentar

Har selv BMW 3 serie. Kurrant bil det.

 

Ellers kan du jo vurdere:

Mr2- morsom liten bil med bakhjulstrekk. Utrolig morsom å kjøre.

190E- grei første bil, men ikke akkurat så mye futt. Bakhjulstrekk er det da.

320- flott bil med krefter nok, kjøreegenskapene er knallgode mer riktige dekk,senk etc.

525- 190hk'n er jo sterk, men bilen er tung og litt rar og kjøre.

Lenke til kommentar
Har selv BMW 3 serie. Kurrant bil det.

 

Ellers kan du jo vurdere:

Mr2- morsom liten bil med bakhjulstrekk. Utrolig morsom å kjøre.

190E- grei første bil, men ikke akkurat så mye futt. Bakhjulstrekk er det da.

320- flott bil med krefter nok, kjøreegenskapene er knallgode mer riktige dekk,senk etc.

525- 190hk'n er jo sterk, men bilen er tung og litt rar og kjøre.

Vet at Mr2 er toyota, men vet ikke de andre og det behøver heller ikke trådstarter å vite :p

Lenke til kommentar

Vel... til den prisen så får man ikke stort, hvis man er ute etter mye hester....

 

Man får som sagt en eldre 320i til rundt 70.000 kr. med 150HK'er, men selv den er lite frisk i frasparket synes jeg. Frisk og fin motor... men overhodet ikke noen racer.

 

Man må nok spytte litt mer penger i bil, hvis man skal ha en bil med hester som er holdbar.

En typisk BMW 320i er med stor sannsynlighet ungomskjørt og derfor hardt kjørt.

Lenke til kommentar
Lurer på å forsikre i foreldres navn ja :p Hva må en ut med i forsikring på en BMW 320 da? 5-7k?

 

Hvorfor jeg vil ha litt krefter? Ha det gøy vettu ;) Kommer sikkert til å kjøre endel når jeg får bil og da er det gøy å kjøre fort :D

 

Hvis du har tenkt å krasje mye ville jeg heller gått for en bil som er kollisjonssikker, ikke en gammel BMW som gjør at du må tilbringe resten av livet med å drømme om sportsbil bak rattet på en Mercedes V-klasse med rullestolheis.

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11763054

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...