Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ungdomsbil 1-70k med gamp!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har begynt å se etter bil. Vil ha en bra bil med en del krefter, eller muligheten for å trimme til krefter. Jeg har rundt 60-70k jeg skal bruke. Forsikringen bør ikke være alt for dyr, da jeg har 0% bonus.

Har sett endel på BMW 320/325 E36, men den er dyr å forsikre?

Noen som vet om noen brae biler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kombinasjonen:

Mann/gutt

+

Ungdom (dvs under 24 år)

+

Bil med stor motor

+

Lav eller ikke-eksisterende bonus

=

Dyr forsikring grunnet stor fare for skade.

Hvorfor ikke velge en relativt billig og kul men sikker bil som det er rimelig å forsikre, bruke pengene på et skikkelig stereoanlegg og spare opp litt penger til du får billigere forsikring?

Lenke til kommentar

Okay, så du viste rett og slett ikke det med bonusen nei? ok, neida, såe du begynner med 20% ja. Og hvorfor skal du ha så mye hester da? Så ung som jeg tror du er, og med det budsjettet, så vil ikke jeg anbefale deg å kjøpe en bil med mye ''gamp'' da dette vil svi ordentli i din lommebok, sånn rent forsikringsmessig, med mindre du skal registrere den i moren eller faren din sitt navn da.

Lenke til kommentar
Lurer på å forsikre i foreldres navn ja :p Hva må en ut med i forsikring på en BMW 320 da? 5-7k?

Hvorfor jeg vil ha litt krefter? Ha det gøy vettu ;) Kommer sikkert til å kjøre endel når jeg får bil og da er det gøy å kjøre fort :D

Fra 15k og oppover.

For Ansvar, vel og merke.

Kjøp en gammel drittbil til 5 tusen som du kjører ihjel og raserer det første året.

Etter et par år med gammel drittbil har du lært deg og kjøre, og kan håndtere

en bil med mere krefter.

Lenke til kommentar
Så det finnes ikke noen biler med "lite" hester orginalt også har den muligheten til å trimmes da? :p

Hva skal du med stor motor når du ikke kan å kjøre?

Forresten, personlig foretrekker jeg gode kjøreegenskaper og komfort langt over stor motor.

Lenke til kommentar
Jeg forstår at det ikke er så lurt, men det er jo artig(helt til jeg kræsjer og dør). Men vil ikke akkurat kjøre i noe vrak heller da ...

Hvis jeg hadde hadt en bil med en 100-150 hester hadde jo jeg lært det grunnleggende? :p Også kan jeg trimme og styre litt? :p

Du gjør selvsagt som du vil.

Det er en fri verden og du kan gjøre nesten hva du vil (så lenge du har gryn...)

Altså. du vil ha en bil med gamp, så sier du 100-150 hester. Golfen min med 1.6l har rett over 100hk.

100 hester er for en grunnleggende bil.

150 hester er passe friskt, men man blir fort lei av det også.

Over 200 hester syns jeg det bør være, men så er jeg jo litt kresen også da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...