Cossyboy Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hallo!! Ny her, og har endelig fått tak i PS3, etter mye leting. Meget ivrig på bilspill, og sikler litt på G25-rattet til Logitech. Noen her som veit om dette er fullt kompatibelt med bilspill til PS3? evt hvem? Slik at man kan benytte seg av clutch og H-gir. Noen som veit noe? Takk så lenge Kristian Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Vet i alle fall sikkert at Gran Turismo 5 Støter det fult ut.. Lenke til kommentar
psino Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hallo!! Ny her, og har endelig fått tak i PS3, etter mye leting. Meget ivrig på bilspill, og sikler litt på G25-rattet til Logitech. Noen her som veit om dette er fullt kompatibelt med bilspill til PS3? evt hvem? Slik at man kan benytte seg av clutch og H-gir. Noen som veit noe? Takk så lenge Kristian Har hørt at NFS-spillene (Carbon iaf, muligens også ProStreet) støtter clutch og H-gir (NFS Carbon til PS2 støtter G25, også på ps3). DiRT mangler clutch og H-gir-støtte, men rattet funker fint. GT5 prologue demo støtter H-gir men ikke clutch. Så jeg vet ikke om noe _godt_ (jeg regner ikke NFS som bra nok for meg, dessverre, no offence on det er sånt som får din båt til å flyte) bilspill som har alt støttet når det kommer til G25. På en annen side: i mange bilspill blir H-gir for tregt, pga at man trenger å kunne gire sinnsykt kjapt mens man svinger med god kontroll. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 need for spedd pro street støtter clutch å h giring! Men du trenger ikke clutshe. Men hvis du gjør det, bruker ikke bilen så lang tid å skifte gir som uten. Så det blir til at du bruker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå