Mynonaettu Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har lastet ned et pdf. dokument der rettighetene er låst. Skulle gjerne hatt redigeringsrettigheter slik at jeg kunne legge inn merknader, bokmerker og slikt. Er det noen som veit om en omvei jeg kan bruke for å få dette til? Om dette ikke er lov vil jeg gjerne vite dette også, men dokumentet er i utganspunket offentlig og ligger tilgjengelig på nettet så jeg skulle ikke tro det. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det kommer an på hvordan dokumentet er beskyttet. Har du en link siden det er et offentlig dokument? Lenke til kommentar
Mynonaettu Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Det kommer an på hvordan dokumentet er beskyttet. Har du en link siden det er et offentlig dokument? her er linken. ingen opphavsretter til slike dokumenter. http://www.regjeringen.no/pages/2028881/PD...0000DDDPDFS.pdf Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det går fint an å legge inn merknader med Adobe Acrobat. Lenke til kommentar
Klossmajor Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei, jeg har selv hadde samme problem, du løser det med dette gratisprogrammet. PdfX-change viewer, google og last ned. Da kan du tegne og skrive så mye du vil... mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå