Garegaupa Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hvorfor er ikke Big One Mexicana å få tak i lengre? Så er det Crystal Pepsi, husker jeg fikk smake den 2-3 ganger og den smakte akkurat like godt som vanlig pepsi. Skjønner ikke hvorfor den gikk så dårlig, så fint det var å få litt mindre missfarging på tenna. Eg hivar meg på desse to. Big One Mexican og Pepsi Crystal var gode ting etter min smak! Lenke til kommentar
Lupin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Noen som husker de grønne og blå sprite-flaskene? "Just because it's green doesn't give you more cred" eller noe sånt, tror jeg det sto på dem. Aaah, jeg husker jeg syntes fargen smakte merkelig, selv om det faktisk var akkurat samme brusen. Husker den va på en 17. mai for noen år siden. Var det ikke bare 7-Up som hadde grønn flaske? Jeg husker dem! Altså, det var brusen som var farga, ikke bare flaska. Mamma ville ikke la meg kjøpe dem fordi hun påstod at det var usunt med så mye fargestoff. Synes å huske at man blei blå/grønn på tunga av den Lenke til kommentar
mondema Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg savner "Bamse-leskedrikkene". Flasken var en gjennomsiktig bamse, med enten rød eller mørk blå leskedrikk. Sikkert mye e-stoffer og annet graps i innholdet, men fy flate så gode de var. Har ikke sett de i butikkene på lenge, noen som vet om de fortsatt eksisterer? Finnes på europris her jeg bor hvertfall! Lenke til kommentar
Saliph Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vanilla coke! Beste brusen jeg vet om faktisk og gjett om jeg ble glad når jeg så de hadde det på Meny, litt dyrt da 25kr pr boks. Men er utrolig godt!! Lenke til kommentar
Palme Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg savner virkelig de gode gamle halspastillene Isbremint! Var alltid så kjekt å komme på fergen der vi kunne få kjøpt disse fantastiske dropsene. Ellers savner jeg også drikken Frutopia som kom i alle verdens smaker. Smakte aldri noe særlig godt, bittert syrlig klissete, men flasken var bare så tøff! Må også nevnes at jeg savner de gode gamle Salte Bjørner (den nye pakken er bare ikke det samme uansett hva de sier!) og den i den korte tiden sjokoladen Soho var i butikkene var det en favoritt! Ikke for å glemme de herlige daimkulene. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg savner de små, sure dropsene. Koster 2-3 kroner. Skamgode. 1 stk per pakke osv. Noen som husker navn? Du fikk de røde i allefall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Om det er de man får i jordbær og en i salt lakris elns og som er så sure at du går med snurpete munn og rævhøl i noen dager etter å ha spist de, så selges de så vidt jeg vet enda. Så dem i alle fall på Bunnpris for et par dager siden Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Om det er de man får i jordbær og en i salt lakris elns og som er så sure at du går med snurpete munn og rævhøl i noen dager etter å ha spist de, så selges de så vidt jeg vet enda.Så dem i alle fall på Bunnpris for et par dager siden Mulig, mulig Husket de kostet 0,90 for leeenge side. De 20 kr jeg fikk i lørdagspenger gikk ene og alene til slike! Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Riesen og bamsemums med banansmak! Himmelsk sjokolade jeg kunne spise kilovis av;) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg savner de små, sure dropsene. Koster 2-3 kroner. Skamgode. 1 stk per pakke osv.Noen som husker navn? Du fikk de røde i allefall. Fins mengder av dei på alle bensinstasjonane og mix-kioskane her i bygda Saknar salt & vinegar pringles (aldri sett det i Noreg, though, var på Kreta) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Savner den BASIC sjokoladen. Sølv pakke med stor skrift "Basic" på...hadde et spesielt smak. Var kanon digg. PS. Mmm, ja Soho savner jeg og. Endret 10. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Noen som veit hvor man får tak i sånn jordbærpulver som man kan blande ut med melk selv? Har ikke sett det på leeenge. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nesquik hadde vel eit slags jordbærpulver for 2-3 år sida. Du kan vel kanskje finne det om du er heldig. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg er lykkelig over at Maaruds potetgull med salt og eddik (eller vinegar for dere engelsktalende skapninger der ute) er tilbake i butikken. Det er snadderchips for far, det. Pleier å kjøpe noen poser Savner: Soho, Banan-Litago, Cola Vanilje og Pepsi Cappucino (disse smakte egentlig litt kvalmende, men jeg kjøpte dem bare når jeg var syk, og da fungerte det fint. Må jo straffe kroppen litt). Drillo-isen var også særdeles god. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ahh jeg savner Disney sjokoladen, den flate med hvit og brun sjokolade. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg kom også på noe annet. Det fantes en kjempegod rosa karamell (smurfekaramell). Dne kostet 25 øre mens Buggen kostet 50 øre. Husker ikke helt hvordan den smakte, men den var god. Innbiller meg at den smakte noenlunde likt med dagens rosa smådrops (blå smurf) Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen i Drammens-området her som veit hvor man får tak i jordbær- og vaniljepulver til å smaksette melk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå