Gå til innhold

Glemt mat og drikke. Den nostalgiske tråden

Aces

Anbefalte innlegg

Savner:

Mountain Dew

Sansao

Drillo Isen

Nuts balltopp

Kjeft blå

Fanta Shokata

Fanta Mango

Big One Rally Supreme

Trollbrusen til Mack, den grønne

Melkesjokolade med kjeks kuler, ble bare borte :cry:

Kvikk Lunsj med blåbær smak

Kari Traa frokostblanding

Lion Frokostblanding

Coca Cola i 2-liters flaske

det jeg aldeles ikke savner:

Vanilla Coke

Gul Tomatketchup :yucky:

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-EIV2CS
Noen som husker de grønne og blå sprite-flaskene?

"Just because it's green doesn't give you more cred" eller noe sånt, tror jeg det sto på dem. Aaah, jeg husker jeg syntes fargen smakte merkelig, selv om det faktisk var akkurat samme brusen.

Husker den va på en 17. mai for noen år siden.

Lenke til kommentar

Jeg savner French Fries med paprikasmak! Det siste jeg husker av den, var at de slutta med paprika, og hadde bare salt. Ihvertfall alle butikkene jeg var innom, hadde bare salt.

Så er det Crystal Pepsi, husker jeg fikk smake den 2-3 ganger og den smakte akkurat like godt som vanlig pepsi. Skjønner ikke hvorfor den gikk så dårlig, så fint det var å få litt mindre missfarging på tenna.

Aquarius, aah.. God drikk det, med stooor åpning så man kunne bare leske i seg.

Angående is, så likte jeg Tycoon, is med to pinner. Smakte godt, men husker ikke hva den smakte.

Ser forresten ikke vanlig vaniljeis med sjokoladebiter lengre? Noen sett det?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+5132

Savner:

Fanta Shokata

Grandiosa Pizzatoast

Melkesjokolade med kjekskuler. Eneste jeg kommer på i farten.

Lenke til kommentar

-Et lite beger med tomatsaus og soltørkede tomater, ifra Dolmio... den eneste gode sausen de noensinne har produsert.

-En pose med crispy sjokolader ifra Minde (tror jeg), som ble tatt av markedet fordi de ble saksøkt av Nidar og deres Crispo.

-Stratos med nøtter (borte igjen?)

-En stor pose med triangelformet potetgull-aktig sak med sour cream and onion

-Cheez Ballz

-Salt lakrispipe

-Lindt Wafer

osv...

Lenke til kommentar
Noen som husker de grønne og blå sprite-flaskene?

"Just because it's green doesn't give you more cred" eller noe sånt, tror jeg det sto på dem. Aaah, jeg husker jeg syntes fargen smakte merkelig, selv om det faktisk var akkurat samme brusen.

Husker den va på en 17. mai for noen år siden.

Var det ikke bare 7-Up som hadde grønn flaske?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
7. up er ikke lenger å finne i vanlige butikker, er den? Har helt glemt den brusen.

Zero, tok sakte men sikkert over. :(

Lenke til kommentar
ROYAL TRIPPEL! R.I.P my friend :(

Den var drit god, skjønner ikke hvorfor de slutta å selge den!

Det var altså en is, med sjokolade-karamell-sjokolade

Hmm...kan aldri huske at den har vært solgt i Norge før. Sikkert bare jeg som aldri har lagt merke til den. Uansett: nå er den iallfall (tilbake) i butikkene, til min og mange andres glede. Har vel allerede ti sånne is på samvittigheten så langt i år ;). Før så kjøpte jeg alltid Royal Trippel da jeg var i utlandet. Kunne jo ikke gå glipp av den nytelsen. Hurra for at den endelig er kommet til Norge! :w00t:

Når det gjelder den Disneyfigur-sjokoladen(dominobrikkeformede sjokolader med en hvit Disney-figur i midten), er vel det de eneste godsakene jeg virkelig husker fra barndommen. Jeg var ikke store jenta da jeg lot meg fascinere av formen og utseendet til de artige sjokoladene. Så synd de ikke selges i butikken lenger.

Jeg må få legge til at jeg faktisk savner appelsin-sjokoladen veldig. Husker ikke hvem som produserte den, men den runde appelsinkulen du spiste båt for båt var jo helt herlig!

Lenke til kommentar
ROYAL TRIPPEL! R.I.P my friend :(

Den var drit god, skjønner ikke hvorfor de slutta å selge den!

Det var altså en is, med sjokolade-karamell-sjokolade

Hmm...kan aldri huske at den har vært solgt i Norge før. Sikkert bare jeg som aldri har lagt merke til den. Uansett: nå er den iallfall (tilbake) i butikkene, til min og mange andres glede. Har vel allerede ti sånne is på samvittigheten så langt i år ;). Før så kjøpte jeg alltid Royal Trippel da jeg var i utlandet. Kunne jo ikke gå glipp av den nytelsen. Hurra for at den endelig er kommet til Norge! :w00t:

Royal Trippel har vært i Norge, og den er endelig tilbake. Makan til god is :D

Wtf, er 7Up orignal borte? Fuck!

Savner Fanta med Green Apple (?) eller noe sånt, den var digg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...