Sameboe Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Savner: Mountain Dew Sansao Drillo Isen Nuts balltopp Kjeft blå Fanta Shokata Fanta Mango Big One Rally Supreme Trollbrusen til Mack, den grønne Melkesjokolade med kjeks kuler, ble bare borte Kvikk Lunsj med blåbær smak Kari Traa frokostblanding Lion Frokostblanding Coca Cola i 2-liters flaske det jeg aldeles ikke savner: Vanilla Coke Gul Tomatketchup Endret 28. april 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Dorothy Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ååh, Shio var genialt! Sukkrefri brus som var himmelsk lfrisk. Dessuten savner jeg New Energy med müsli.. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 San Sao Urge (1,5) Men, nå har Trippel komme tilbake, så da får jeg være fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som husker de grønne og blå sprite-flaskene? "Just because it's green doesn't give you more cred" eller noe sånt, tror jeg det sto på dem. Aaah, jeg husker jeg syntes fargen smakte merkelig, selv om det faktisk var akkurat samme brusen. Husker den va på en 17. mai for noen år siden. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg så Solis i butikken igjen! Den er det lenge siden jeg har sett ... Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg savner virkelig de tyrkisk pepper dropsa man kunne tygge på.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg savner French Fries med paprikasmak! Det siste jeg husker av den, var at de slutta med paprika, og hadde bare salt. Ihvertfall alle butikkene jeg var innom, hadde bare salt. Så er det Crystal Pepsi, husker jeg fikk smake den 2-3 ganger og den smakte akkurat like godt som vanlig pepsi. Skjønner ikke hvorfor den gikk så dårlig, så fint det var å få litt mindre missfarging på tenna. Aquarius, aah.. God drikk det, med stooor åpning så man kunne bare leske i seg. Angående is, så likte jeg Tycoon, is med to pinner. Smakte godt, men husker ikke hva den smakte. Ser forresten ikke vanlig vaniljeis med sjokoladebiter lengre? Noen sett det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Savner: Fanta Shokata Grandiosa Pizzatoast Melkesjokolade med kjekskuler. Eneste jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 -Et lite beger med tomatsaus og soltørkede tomater, ifra Dolmio... den eneste gode sausen de noensinne har produsert. -En pose med crispy sjokolader ifra Minde (tror jeg), som ble tatt av markedet fordi de ble saksøkt av Nidar og deres Crispo. -Stratos med nøtter (borte igjen?) -En stor pose med triangelformet potetgull-aktig sak med sour cream and onion -Cheez Ballz -Salt lakrispipe -Lindt Wafer osv... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen som husker de grønne og blå sprite-flaskene? "Just because it's green doesn't give you more cred" eller noe sånt, tror jeg det sto på dem. Aaah, jeg husker jeg syntes fargen smakte merkelig, selv om det faktisk var akkurat samme brusen. Husker den va på en 17. mai for noen år siden. Var det ikke bare 7-Up som hadde grønn flaske? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 7. up er ikke lenger å finne i vanlige butikker, er den? Har helt glemt den brusen. Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har ikke sett vanlige 7-up flasker på lenge, men 7-up Zero selges da de fleste steder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 7. up er ikke lenger å finne i vanlige butikker, er den? Har helt glemt den brusen. Zero, tok sakte men sikkert over. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg vil ha tilbake Opal-is! Noen som har sett den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg savner virkelig de tyrkisk pepper dropsa man kunne tygge på.. You and me both. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 ROYAL TRIPPEL! R.I.P my friend Den var drit god, skjønner ikke hvorfor de slutta å selge den! Det var altså en is, med sjokolade-karamell-sjokolade Hmm...kan aldri huske at den har vært solgt i Norge før. Sikkert bare jeg som aldri har lagt merke til den. Uansett: nå er den iallfall (tilbake) i butikkene, til min og mange andres glede. Har vel allerede ti sånne is på samvittigheten så langt i år . Før så kjøpte jeg alltid Royal Trippel da jeg var i utlandet. Kunne jo ikke gå glipp av den nytelsen. Hurra for at den endelig er kommet til Norge! Når det gjelder den Disneyfigur-sjokoladen(dominobrikkeformede sjokolader med en hvit Disney-figur i midten), er vel det de eneste godsakene jeg virkelig husker fra barndommen. Jeg var ikke store jenta da jeg lot meg fascinere av formen og utseendet til de artige sjokoladene. Så synd de ikke selges i butikken lenger. Jeg må få legge til at jeg faktisk savner appelsin-sjokoladen veldig. Husker ikke hvem som produserte den, men den runde appelsinkulen du spiste båt for båt var jo helt herlig! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg for min del savner Royal Cookies'n'Cream : < Og Fanta Lemon. Og apropos Fanta, er det bare meg som syns at Fanta nå for tiden smaker verre enn det gjorde for rundt 10 år siden? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Fanta Shokata, Riegel, Vanilla Coke, Pepsi m/ Cappuccinosmak. Mmmm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er du sikker på at de ikke selger Riegel lenger? Syns jeg ser det av og til på kiosker i Trondhjem, dog, det kan være jeg hallusinerer også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ROYAL TRIPPEL! R.I.P my friend Den var drit god, skjønner ikke hvorfor de slutta å selge den! Det var altså en is, med sjokolade-karamell-sjokolade Hmm...kan aldri huske at den har vært solgt i Norge før. Sikkert bare jeg som aldri har lagt merke til den. Uansett: nå er den iallfall (tilbake) i butikkene, til min og mange andres glede. Har vel allerede ti sånne is på samvittigheten så langt i år . Før så kjøpte jeg alltid Royal Trippel da jeg var i utlandet. Kunne jo ikke gå glipp av den nytelsen. Hurra for at den endelig er kommet til Norge! Royal Trippel har vært i Norge, og den er endelig tilbake. Makan til god is Wtf, er 7Up orignal borte? Fuck! Savner Fanta med Green Apple (?) eller noe sånt, den var digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå