paa99 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Mange som savner VANILLA COKE også (selv om jeg aldri fikk sjansen til å smake) Du gikk ikke glipp av noe for den var ikke noe god. Savner den isen som så ut som en gris. Var rosa og brun tror jeg. Noen som husker hva den het. Spiste alltid mange sånne på 17.mai Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Selges den kræsj pink isen eller hva den heter ? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jepp. På Rimi tror jeg de har den i hvertfall. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Den har skifta navn da. Lenke til kommentar
alright Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hjalp jo veldig... Hva heter den nå? Den med tyggegummi i skaftet/pinnen du sikter til? Mmmmmmmmmm Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tror den heter Bestis nå. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Fanta! Som var en drikk på små pappbokser alá Kuli i dag. Å få en boks Fanta og rosinbolle på bakeriet var win i gamledager. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Savner Kjeft, jeg.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kjeft finnes da fremdeles, gjør det ikke? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kjeft finnes da fremdeles, gjør det ikke? Den har jeg ikke sett på hvertfall 10 år. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Nå er det vel Gimsøy Produkter som lager Kjeft. De holder til i Skien. Kanskje det er derfor jeg har sett det etter deg? Kan hende de ikke selges på landsbasis lenger. edit: Et søk avslørte at kjeft nå produseres av Stabburet AS, Ualand... Hvor nå det er. Endret 3. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Joda, men det er ikke helt det samme som kjeften i gamle dager. Deriblant at det ikke er sånn funky klistremerke med troll på sida, og det er visst ikke de samme smakene heller. Jeg savner den blå kjeften f.eks. Som andre savner jeg også Cherry Coke, Disney-sjokoladen med figurene, Fanta på papp-boks, de gamle Go' morgen-boksene (samt den hvite Go' morgenen - naturell), pæreis, Flux Soda, Amerikaner-is fra Hjem-is, Royal Cookies 'n Cream, Dark Dog på flaske, en liten sjokolade i rød innpakning, het Regal eller noe, den "originale" Fun Light med lime-smak, Fun Light som het Raspberry Passion, Tine Burgerost, en lasagne fra et firma jeg ikke husker hva er lenger, husker bare at den kosta rundt 40 kr og kom i aluminiumspakke uten noe pappembalasje rundt. Kan ha vært Stabburet som produserte den. Var også et eller annet sjokopålegg - kan ha vært Milky Way - som var med både brun og hvit sjokolade. Samt en frokostblanding. Kari Traa elns. Den hadde sjokoladebiter i seg. Jeg kunne spise to esker om dagen. edit: For ikke å glemme den originale Aquariusen man kunne kjøpe på nittitallet her til lands, husker jeg dro til Syden og kjøpte det på boks og var i himmelen. Samt Bounty-is og Water-Joe. Endret 3. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Den originale Taco-pizzaen og Crackle. Crackle var noe av det ultimate når jeg gikk på barneskolen og det var fotballkamp! Lenke til kommentar
BigDooley Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 NIB IT Potetgullet som var formet som ringer med litt dill? el Gresløk? på. Med en liten søt Ekorn på forsiden. beste chipsen noensinne produsert. lett i alle butikker jeg kommer over men finner ikke lenger. Funnet dårlige kopier i utlandet men smaker ikke slik det skal. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Finnes sånne kjærligheter som ser ut som føyter lengre? De var så utrolig morsomme, og så fikk man med noter til en liten sang. Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Panda-brus!!! Grønn brus med pæresmak. Drakk endel på slutten av 80- og begynnelsen av 90-tallet. Noen som husker hvilket bryggeri som lagde den? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Bruspulver! Jeg savner bruspulver! Og ekstra vellagret Jarlsberg og Sveitser. Finner bare vellagret nå Lenke til kommentar
Oerets Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvorfor er ikke Big One Mexicana å få tak i lengre? Og ellers, var denne like god som jeg husker? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Savner go morgen drikker jeg fikk den på 0,5 liters bokser og hadde smak av frukt eller bær med små fiber biter oppi, det er til dags dato den beste drikken jeg har smakt. Savner også kaptein sabeltann leverpostei og potetgull hvor det fulgte med en liten plastikk mynt. Bamse drikke er og få tak i idag og ja men det er ikke den samme som i gamle dager for ca. 10 år siden. Savner gamle dager da jeg og min mor pleide og dra på kafe hver lørdag. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Noen som husker de grønne og blå sprite-flaskene? "Just because it's green doesn't give you more cred" eller noe sånt, tror jeg det sto på dem. Aaah, jeg husker jeg syntes fargen smakte merkelig, selv om det faktisk var akkurat samme brusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå