-Tommy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg savner "Bamse-leskedrikkene". Flasken var en gjennomsiktig bamse, med enten rød eller mørk blå leskedrikk. Sikkert mye e-stoffer og annet graps i innholdet, men fy flate så gode de var. Har ikke sett de i butikkene på lenge, noen som vet om de fortsatt eksisterer? Er ikke så lenge siden jeg så de på ica maxi. Men det var kun de rød. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Shit den hadde jeg helt glemt! Å de var jo så søte, alltid morsomt å se hvilken figur du fikk^^ Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Edit: Jeg savner disneysjokoladen. Den brune med et hvitt sjokolade-bilde inni. Ååh de som var så gode <3 kjøpte dem hele tida som barn Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noen som har sett fluffy stuff i det siste? Sukkerspinn aktig greie som ble til tyggis, veldig godt^^ Det heter Fili Foli Gum nå. selges nesen overalt. Jeg savner bamsedrikkene og bugg og soho Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Husker jeg alltid fikk SoHo sjokoladen før...! Nidar sluttet og produsere denne for var ikke så mange som kjøpte den... Men nå kjemper SoHo fans for og få den tilbake, Grupper på facebook også... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Hehe ja så gruppen på facebook, den var dritstor! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Finnes i alle fall to underskriftskampanjer også. Den ene går betydelig bedre enn min. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Husker bare den sjokoladen så vidt, var det den som hadde en litt syrlig hvot krem inni? Med kjekskuler? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Husker bare den sjokoladen så vidt, var det den som hadde en litt syrlig hvot krem inni? Med kjekskuler?Mener å huske den hadde syrlig smak ja, litt som yoghurt. Var kjempegod da, Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Savner Tine Yogurt med pæresmak, har aldri forstått hvorfor de fjernet den . Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Savner Tine Yogurt med pæresmak, har aldri forstått hvorfor de fjernet den . Appropos youghurt, jeg savner den gamle innpakningen til go morgen youghurten! Den hvor müslien lå på toppen. Lenke til kommentar
Gavolt Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er litt usikker, men jeg kan huske at de solgte Litago med pæresmak. Jeg så det bare en kort periode, før de sluttet med det. Noen som har sett det? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg savner fjellchips. De gikk vel ut av produksjon ;(. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Litago med pæresmak? Æsj ... Lenke til kommentar
Gavolt Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg husker Bawls Guarana. Energidrikk på blå glass flaske med skrukork. Fy faen, det var godt. Men de sluttet å selge det. Har ikke funnet det i stort sett noen land jeg har vært i. Har for det meste prøvd i Sverige, Danmark og Finland. Er det noen som vet hvor de muligens kan selge det? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg savner den gamle innpakningen på vaniljesukker og bakepulveret. Det med han søte gutten på. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Var det ikke en slik tråd her for litt siden? Uansett, jeg savner Grandiosa Pizza-toast (den man hadde i brødristeren) Lett og lage og kjempegod! Kjeft og den bamsedrikken. Mulig det finnes fortsatt, men har ikke sett dem på lenge. Noen andre ting også, men kommer ikke på dem nå. Var det ikke en slik tråd her for litt siden? Uansett, jeg savner Grandiosa Pizza-toast (den man hadde i brødristeren) Ai, den hadde jeg glemt. Det var dritdigg ^^ Bamsedrikken er klassisk Dinosaurkjeks De har ikke blitt helt borte da, men er kun ett fåtall butikker man får tak i de dessverre Dinokjeks er som sagt geniale. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg savner også Grandiosa Pizza-toast, pleide å fyre opp en slik en hver dag før jeg gikk på skolen i 4. klasse når det nærmet seg juletider, ahh, memories. Ellers var jo den bamsedrikken også god, mens Kjeft fremdeles selges i butikken. Er det bare jeg som husker en type chips fra Maarud eller Kims med en mus på forsiden? Jeg husker ikke hvordan chipsen var formet, men den hadde naturlig nok ostesmak, og den var sykt god. 1994 eller noe rundt der, var den i produksjon. Petition anyone? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Soho? Var ikke det en brus også? Husker den var kjempegod.. Hadde en med ferskensmak. Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg savner "Potifar" potetgull!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå