Aces Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Tenkte vi kunne ha en liten samletråd om mat og drikke vi var glad i som små, men som man kanskje ikke ser så ofte idag. Jeg personlig savner Pæreisen utrolig! Den grønne isen med sjokoladetrekk på toppen var utrolig god, og det er en skal at den er tatt bort Husker også Kjeft. De små juicekatongene som hadde "mursteinsmønster" utenpå. Husker vi lo godt da vi spøkte med at vi "hadde fått kjeft av mamma" Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Polly potetløv... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg savner "Bamse-leskedrikkene". Flasken var en gjennomsiktig bamse, med enten rød eller mørk blå leskedrikk. Sikkert mye e-stoffer og annet graps i innholdet, men fy flate så gode de var. Har ikke sett de i butikkene på lenge, noen som vet om de fortsatt eksisterer? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg savner "Bamse-leskedrikkene". Flasken var en gjennomsiktig bamse, med enten rød eller mørk blå leskedrikk. Sikkert mye e-stoffer og annet graps i innholdet, men fy flate så gode de var. Har ikke sett de i butikkene på lenge, noen som vet om de fortsatt eksisterer? Åja! De hadde jeg helt glemt! Brukte de tomme flaskene som drikkeflaske^^ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kjeft finnes jo fortsatt. Har sett det flere steder i nyere tid. Ellers er det haugevis med is jeg savner. Bla. Cosmos. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Potetgullet formet som bamser med salt. De finnes bare med paprika og de er ikke i nærheten av like gode. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som har sett fluffy stuff i det siste? Sukkerspinn aktig greie som ble til tyggis, veldig godt^^ Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Var det ikke en slik tråd her for litt siden? Uansett, jeg savner Grandiosa Pizza-toast (den man hadde i brødristeren) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg savner "Bamse-leskedrikkene". Flasken var en gjennomsiktig bamse, med enten rød eller mørk blå leskedrikk. Sikkert mye e-stoffer og annet graps i innholdet, men fy flate så gode de var. Har ikke sett de i butikkene på lenge, noen som vet om de fortsatt eksisterer? De finnes fortsatt. Er i enkelte butikker med godt utvalg Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Kjeft og den bamsedrikken. Mulig det finnes fortsatt, men har ikke sett dem på lenge. Noen andre ting også, men kommer ikke på dem nå. Var det ikke en slik tråd her for litt siden? Uansett, jeg savner Grandiosa Pizza-toast (den man hadde i brødristeren) Ai, den hadde jeg glemt. Det var dritdigg ^^ Endret 3. desember 2007 av ExiliuM Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dinosaurkjeks De har ikke blitt helt borte da, men er kun ett fåtall butikker man får tak i de dessverre Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dinosaurkjeks De har ikke blitt helt borte da, men er kun ett fåtall butikker man får tak i de dessverre Dinosaurkjeksene er utrolig herlige. De finnes på de fleste Ica butikker framdeles, da. Tror forøvrig det finnes en annen tråd her inne på forumet laget for å redde dinosaurkjeksene, av Aidskake? Skal se om jeg finner link. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg savner "Bamse-leskedrikkene". Flasken var en gjennomsiktig bamse, med enten rød eller mørk blå leskedrikk. Sikkert mye e-stoffer og annet graps i innholdet, men fy flate så gode de var.Hadde ikke sett de på en god stund selv, helt til lokalbutikken plutselig hadde bestilt inn flere paller . Husker jeg drakk mye av den når jeg var liten, men synes ikke de smaker så særlig godt nå lenger... Tror forøvrig det finnes en annen tråd her inne på forumet laget for å redde dinosaurkjeksene, av Aidskake? Skal se om jeg finner link.Link finnes i signaturen min Endret 3. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Takker og bukker. Tror sannelig jeg skal ned på ica og kjøpe meg dinosaurkjeks selv! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er dessverre ingen ica butikker i nærheten her Men fant en etterligning på coop mega da, med nonstop på Den var nesten like god, men ingenting kan måle seg med den originale dinosaurkjeksen Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har kjøpt dem på rimi før. Jeg har sett en veldig lik tråd som dette hvor man tar opp akkurat det samme. Hadde vært fint om denne gikk mer på mat, og ikke bare snacks. Syntes også de grandiosa-greiene var gode. Grandiosa mild taco savnes. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ROYAL TRIPPEL! R.I.P my friend Den var drit god, skjønner ikke hvorfor de slutta å selge den! Det var altså en is, med sjokolade-karamell-sjokolade Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvor ble det av burgerosten? Det er noe jeg lurer fælt på. Den var ekstremt god i toast. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg så kjeft i kiosken idag! Bokstavkjeks husker jeg! Det er bokstavkjeks i butikk idag, jeg vet det, men de smaker ikke det samme. De er mye tynnere og ikke så gode... Lenke til kommentar
synsing Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Edit: Jeg savner disneysjokoladen. Den brune med et hvitt sjokolade-bilde inni. Endret 4. desember 2007 av firstperson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå