Dryzz Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har kommet meg til memory block 4 nå, og første stedet jeg bestemte meg å dra var til Damascus... Før jeg dro til byrået valgte jeg å gjøre ferdig alle "Save Citizen" oppgavene, samt klatre alle tårnene for å få full oversikt. Nå etter at jeg har kartlagt hele byen etter å ha besteget alle tårn reiste jeg til byrået. Nå skal jeg da etterforske minst 3/6 mulige etterforskninger, og blir bedt om å klatre opp i et tårn for å finne disse. Har klatret opp i 3-4 forskjellige tårn, og finner ingen. Eagle vision ser ikke ut til å hjelpe heller... Har lastet ned patchen om noen lurer, kan dette være grunnen, eller er det bare jeg som surrer? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 har du klatret opp i tårn i Rich District, eller bare de samme gamle i poor district? Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Kommer ikke inn der, en en "blå-vegg der"... Men når du sier det så skal jeg sjekke en gang til... Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Var en "blå-vegg" der ja, er akkurat der jeg skrudde av sist.. Men når jeg starta nå var den borte ^^ Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Etter at jeg innstalerte den nye patchen så hengte spillet seg opp 2 ganger på under en time! (Måtte restarte maskinen) Fungerte helt fint før jeg innstalerte den nye patchen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå