Gå til innhold

Bra HD-DVD tilbud hos Expert

LarsBarstad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært bra tilbud. Vurderer sterkt å kjøpe meg denne nå, og til denne prisen så ville det nesten vært dumt å ikke slå til. Nesten så jeg skammer meg over ikke å ha kjøpt den allerede, om man tar TV'n min i betraktning.

Endret av KVTL
Off topic fjernet
Lenke til kommentar
De 5 filmene er IKKE NOE SPESIELT.

Seter du norsk språk på xbox.com kan ALLE som har kjøpt HD-DVD spilleren gjøre det samme.

Kan alle som har kjøpt denne spilleren få 5 HD DVD-er?

Link?

EDIT: nm

EDIT2: Nei alle kan ikke, må være kjøpt i et gitt tidsrom

Endret av Ravn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

dette tilbudet frister ganske mye :) men dumt å kjøpe hd dvd da det er konkludert at formatet er en flopp :p noen som vet hvor lenge tilbudet fra Expert varer? bruker mobilen så kommer ikke inn på siden. dette ville vært en flott julegave til meg selv ;)

Lenke til kommentar
Men hvilke 5 filmer følger med i expert tilbudet?Synes personlig det er noe møkk å koble til xtra box til 360 men........

Du kan faktisk bruke drevet på en PC også (USB), og synes faktisk det er en del gode filmer å plukke fra i det 5 film tilbudet.

Filmene du kan velge fra er : Serenity, Chronicles of Riddick, Hulk, Van Helsing, The Fast and the Furious : Tokyo Drift, Troy, Full Metal Jacket, Corpse Bride, The Prestige, Swordfish, Black Rain, Dreamgirls og World Trade Center.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...