Lami Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jeg har kjøpt idag Lost Planet. Når jeg spiller blir alt på en måte spolet. På Settings der jeg kan velge ting, hva de vil stå på, så spoles det. Feks, Lov-Medium-High blir spolet fort fremm og tilbake. Jeg aner ikke hvor det kommer fra. Men når jeg så bak på coveret sto det: Minimum System: CPU: Intel Pentium 4 processor supporting. Jeg har bare 2. Kan feilen være der fra? Har AMD 3600+ X2 CPU Endret 1. desember 2007 av Lami Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Det er vanskelig å forklare. Men det er noe feil. Jeg er usikker på hva. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Prøv å deaktivere en av kjernene til prosessoren din. Er mange noe eldre spill som har problemer med AMD sine dobbelkjerne-prosessorer. Vet ikke om dette er tilfellet, dog. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg har kjøpt idag Lost Planet.Når jeg spiller blir alt på en måte spolet. På Settings der jeg kan velge ting, hva de vil stå på, så spoles det. Feks, Lov-Medium-High blir spolet fort fremm og tilbake. Jeg aner ikke hvor det kommer fra. Men når jeg så bak på coveret sto det: Minimum System: CPU: Intel Pentium 4 processor supporting. Jeg har bare 2. Kan feilen være der fra? Har AMD 3600+ X2 CPU At det er Intel Pentium 4 har da ingenting med at du "bare" har to kjerner.. Intel Pentium 4 har ikke 4 kjerner, men det er en serie med prosessore.. Som sagt, prøv å la spillet kjøre på EN kjerne istedetfor 2. Lenke til kommentar
bossul Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Tror ikke kjernene kan være problemet. Har spillet selv og kjører det helt fint med en Amd 4200+ Dual core prosessoer, uten å måtte kjøre det med en kjerne. Vet heller ikke hva som kan være årsaken, opplevde noe lignende da jeg spilte Prince of Persia: The Two Thrones på den gamle PC-en min. Lykke til uansett, Lost Planet er genialt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Hvordan endrer jeg til en kjerne? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Høyreklikk på startmenyen og velg "Oppgavebehandling" (Eventuelt bare trykk CTRL+ALT+Delete) Gå under prosesser, så finner du prosessen som spillet kjører, altså navnet på .exe-filen. Du må ha spillet kjørende i bakgrunnen for å finne denne prosessen. Finn den, høyreklikk på den, og velg "Angi affinitet". Fjern dermed den éne haken, fra enten CPU 0 eller CPU 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Deaktiverte ene CPUen, men hjalp ikke Åå.. har så lyst å spille det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kanskje det er slik at om du setter opp innstillingene, så setter de seg baek, fordi du rett og slett ikke har god nok pc til å dra det. Kan tippe du ikke akkurat har en monstermaskin. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) CPU: AMD Athlon 64 X2 3800+ Video: MVIDIA GeForce 8600 GTS 256 mb OS: Windows XP RAM: 2048mb Her tok jeg en test: http://i17.tinypic.com/72kuplz.jpg & http://i13.tinypic.com/71edgnc.jpg Endret 2. desember 2007 av Lami Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Lost planet er ett nytt spill da, eller ganske nytt med dx10 støtte. Det støtter selvfølgelig flere kjerner, det er originalt ett 360spill og 360`n bruker 3 kjerner i sin cpu. Så det er rart om det er problemet. Jeg kjører det på Core 2 Duo og det funker helt fint. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Hmm.. hva kan være feilen da? Er det fordi jeg ikke har Windows Vista? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Dette skal ikke være noe problem, reinstaller spillet, ta backup av save filene dine, oppdater drivere osv. Edit : Vista skal ikke være noe problem Endret 2. desember 2007 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Ok, reinstallerer spillet. Hvordan oppdaterer jeg driveren? Men det tar så jævla lang tid å reinstallere. Endret 2. desember 2007 av Lami Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Først så må du vite hviket skjermkort du har, så må du gå på hjemmesiden deres og laste ned nyeste drivere til ditt kort og type windows. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Først så må du vite hviket skjermkort du har, så må du gå på hjemmesiden deres og laste ned nyeste drivere til ditt kort og type windows. CPU: AMD Athlon 64 X2 3800+ Video: MVIDIA GeForce 8600 GTS 256 mb OS: Windows XP RAM: 2048mb Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Først så må du vite hviket skjermkort du har, så må du gå på hjemmesiden deres og laste ned nyeste drivere til ditt kort og type windows. CPU: AMD Athlon 64 X2 3800+ Video: MVIDIA GeForce 8600 GTS 256 mb OS: Windows XP RAM: 2048mb Da går du til www.nvidia.com "Download Drivers". Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du har ikke en ekstern kontroller liggende da, som kanskje har en knapp som holdes inne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå