RunarL Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei! Jeg og en annen skal gjøre en sketsj foran en drøss me 14-tisser om 2 timer. Sketjsen går ut på ha et ordspill. Ordspillet går ut på at jeg f.eks tar opp en stokk og sier " Off, jeg stokk". Så tar han andre opp en liten stokk og sier " Jeg stokk bare litt". Eller at han spør meg om jeg har kontrollen, så tar jeg opp en tvkontroll og sier " JAda, jeg har kontrollen jeg". En annen vi skal ha er at jeg skal ta opp en dataskjerm. Så sier han andre "Jasså, du sjarmere di?" Nå trenger vi tips til flere gøyaler. Noen skikkelige tørre eller bløte ordspill.... Kom med forslag! Har dårlig tid. Skal framføre klokken 9. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Har alltid den klassiske: To lagspillere snakker om hvilke spillere som skal starte kampen. Den ene sier Hvem starter (som at det er en person som heter Hvem og det er det bare den ene som vet) og den andre personen oppfatter det som et spørsmål og spør da tilbake, ''ja, jeg spurte akkurat om det!'' osv, osv... Endret 1. desember 2007 av hakhag Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 En jeg liker bedre som er fra Team Antonsen: "Ka heite han nægern som e midtstopper på Rosenborg..? Han "Kah"? Kah. Ja, det e jo det æ spør om; KA heite han nægern på Rosenborg? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 En jeg liker bedre som er fra Team Antonsen: "Ka heite han nægern som e midtstopper på Rosenborg..? Han "Kah"? Kah. Ja, det e jo det æ spør om; KA heite han nægern på Rosenborg? Jaa, eller den derre hvor han ene spør "kor e a" (hvor er hun) og han andre svarer "Korea" (som i landet), også blir han første skikkelig sinna på han andre fordi han tror at nr.2 bare hermer etter han :!: Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 "Jeg stoler på deg".. så kaster du en stol på han.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå