Merlin Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er level 55 nå og sitting on the fence. Vet ikke om jeg skal ta prestige eller ikke. En del av meg sier at jeg kommer til å gjøre det uansett, mens en annen del vil ikke miste perks. Jeg bruker kun M16 men er kjipt å miste bandolier (ekstra ammo). Hva tenker dere? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Mange som gjør det, men selv tror jeg ikek jeg gidder og gjøre det når jeg kommer så langt.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hva er egentlig greia med prestige mode? Trodde det var det samme som Hardcore inntil jeg prøvde det.. Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hva er egentlig greia med prestige mode? Trodde det var det samme som Hardcore inntil jeg prøvde det.. Nytt ikon som viser at du har vært 55 en gang, så vidt jeg vet. Ellers er det vel tilbake til level 1 og opplåsing av scopes/grips/perks/challenges. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Enkelt og greit: du starter på nytt, og får et grellt ikon vedsiden av levelen din. Tar vel bare 5 timer å få tak i bandolier uansett. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Klarer ikke å trykke på "PRestige mode" selvom jeg har kommet til rank 55! Hva kan det være? hmm Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Mister man alt i player match også? Eller kan man alltid velge utifra alt i player match? Litt dumt da kanskje om du skal spille klanmatch og er i lavt level. :S Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Klarer ikke å trykke på "PRestige mode" selvom jeg har kommet til rank 55! Hva kan det være? hmm Du må lvl en gang til. Hvis du går inn på barracks så står det hvor mye du mangler. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Klarer ikke å trykke på "PRestige mode" selvom jeg har kommet til rank 55! Hva kan det være? hmm Du må lvl en gang til. Hvis du går inn på barracks så står det hvor mye du mangler. Da skjønner jeg:) Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Challenges blir beholdt etter hva jeg har hørt... Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Nei, de gjør ikke det etter hva jeg har hørt. Du mister alt unntatt statsene på leaderboard. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Nope, alt blir resetta, noe som er litt teit. Derfor jeg ikke gidder i hvertfall.. Operations, Killer, Elite og de der kunne i hvertfall blitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå