michael691 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Prøv å snakk med henne igjen. Si alt det du føler for henne og at du elsker henne mer enn noe annet. Det er en liten kjangse for at hun tilgir deg. Du har ingenting å tape, så go for it Lenke til kommentar
Gjest OIAS Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hvordan skal jeg få tilbake dama mi? Hun er ikke gllad i meg som en kjæreste lengerr men som en god venn! Hva skal jeg gjøre? Klarer ikke et liv uten henne ved min side Lenke til kommentar
C_Hendrix085 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du har fått alle mulige svar og all mulig kritikk i denne tråden. Det virker også som om du ikke har noen forslag eller idèer på hva du kan gjøre for å få henne tilbake. Det er vel heller ingenting du kan gjøre sånn helt eksakt, da det meste er opp til henne, og hun sitter på alle kortene. Har dere snakket noe om det i det hele tatt egentlig? Bortsett fra at hun sa dere aldri kunne bli sammen igjen? Har dere noen form for kontakt eller konversering som kan hinte til noe? Et forslag til hva du kan gjøre, som jeg kom på i det jeg leste meg gjenom det her, er jo å vise henne denne tråden. Kanskje hun da vil se hvor dypt du angere, høyt du elsker henne etc. Fordi hun har blitt sammen med deg en gang, og det vil si at det er noe med deg i forhold til henne Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Fristelsene kan være forferdelig... Jeg har heldigvis aldri vært utro, og tror ikke jeg kommer til å være det.. Men gutter er gutter. Før man gjør sånne ting er man rett og slett nødt til å vite at all tilliten i forholdet går til helvete... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå