Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få tilbake jenta mi?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Man glemmer ikke utroskap. Det sitter der til evig tid.

Om hun mot all formodning skulle ta han tilbake, så vil hun fortsatt ha det i bakhodet. Tillit er noe som tar LANG tid og bygge opp, men som kan raseres på sekunder. Uansett hva han gjør, så kommer hun aldri til å stole helt 100% på han igjen.

Tro meg.

+1

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Hvis hun virkelig elsker deg, kommer hun før eller siden til å ta deg til bake.

Hvis hun ikke elsker deg har du ikke en sjangse.

Lenke til kommentar

Er ikke så mye annet å gjøre her enn å prøve å få snakke med henne,og få det til å gå igjennom at dere kan være venner i det minste. Kanskje litt lurt å moderere desperatheten i det du skriver/sier til henne, men legg vekt på å få sagt ting på en BRA måte. Forklar saklig og skikkelig at du er utrolig lei deg, ikke kan tilgi deg selv, blabla, og at du skjønner at hun ikke kan være sammen med deg mer. Men si at du gjerne vil ha henne som venn,og "lur" henne til å godta det.

Etterhvert(eller nå med det samme, kommer an på hvor god kontakt dere har) kan du jo prøve å si at du ikke skal drikke NOE SOM HELST alkohol mer på x antall måneder/år om hun vil gi deg en ny sjangse. Om du ikke gidder gjøre et slikt offer, er du ikke nok glad i henne.

Håper hun tar deg tilbake, alle kan jo drite på draget en gang og gjøre en feil.

Men om hun tar deg tilbake, og du gjør noe slikt igjen.. Da må du brenne.

Lenke til kommentar

Er det vanlig og miste så mye kontroll når man drikker?

Jeg har funnet min grense på stupfull (spying) og god-rusa, og den er HÅRFIN! Som regel husker jeg ikke sammenhengende ting når jeg er stupfull. Så jeg aner ikke hva som skjer da.

Hadde et heftig nyttårsparty oss en venn, husker litt av at jeg var i dusjen og spøy samtidig som jeg satt på ramma å pressa pudding.

Men under Godt-rusa så begynner jeg ikke og bable så fryktelig mye farlig. Slik som ellers alle andre.

Lenke til kommentar
Gjest -guest-

Ja nå er det 7 måneder siden faktisk. Allerede. Tenkte bare å si ifra, det går ikke min vei, og det er vel kanskje best.

Ingenting har forandret seg. Jeg elsker henne fortsatt like mye, om ikke enda mer.

Jeg synes alt dere sier om meg er rettferdig, og jeg er jo allerede klar over dette. Jeg føler meg fortsatt like jævlig. Hver morra, med en gang jeg setter første foten ut av senga blir jeg helt hul på innsiden, og får bare lyst til å synke sammen igjen. Men dette handler ikke om meg, det virker kanskje sånn, men det gjør ikke det.

Mitt høyeste ønske er jo at HUN skal være lykkelig, jeg setter henne først. Ja, jeg elsker henne virkelig, dere kan påstå det motsatte, men jeg vet selv hva jeg føler for henne. Hun betyr hele verden for meg. Og det virker nå som, som noen har utpekt at det her er en "lost cause". Det kommer jo aldri til å bli det samme igjen. Jeg vil heller ikke prøve å forsvare det jeg gjorde, selv om jeg følte meg ganske hjelpesløs der og da.

Jeg takker for alle svar. Jeg kommer ikke til å gi henne opp, jeg setter henne foran alt og har lyst til å gjøre alt i verden for å gi henne det beste. Og det beste er nok mest sannsynlig å bare la henne gå. Skulle virkelig ønske at jeg kunne gå tilbake i tid.

Jeg er i allefall merket for livet, og kommer til å ende opp med det nest beste, uansett. Ikke det beste. Og det fortjener jeg ikke heller. Men jeg takker for alle svar, uansett hva dere har sagt, og jeg vet i allefall at noe som det aldri skal skje meg igjen, fra min side i allefall.

Jeg sitter i allefall igjen med minnene.

Lenke til kommentar

jeg kan sverge på at jeg har droppa inn noen ord i denne threaden før, sletta maybe?

heniways, viss det faktisk er tilfelle det du sier, at du virkelig elsker henne, så må du la henne få vite det, og husk da at jenter må gjerne høre ting ørtenhundre ganger før de skjønner det (da gjerne gjennom både dikt og mer allsidige ofringer fra deg selv) føler du det du virkelig sier, så går det nok bra

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest fortsatt...

Ja nå er det sommerferie.

Hun reiser bort. Går nå fra å faktisk se henne, sitte i samme rom som henne (uten at vi snakker med hverandre at all) til å ikke skulle se henne på mer enn 2 måneder. Blir dette godt? Ja. Blir dette jævlig vondt? Ja.

Og vi begynner muligens i samme klasse neste år.

Har godt 9 måneder siden hendelsen, eller noe i nærheten. Jeg er fortsatt ikke et gram videre.

Jeg vil virkelig ha henne tilbake. Jeg må ha henne tilbake.

Jeg har prøvd det meste som er å prøve for å komme over henne, og det har ikke fungert i det hele tatt. Jeg elsker henne av hele midt hjerte, jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn henne.

Blir helt gal her jeg sitter. Jeg takler ikke å høre rolig sanger når de blir spilt et eller annet sted, og jeg takler ikke å se på kjærestepar som har det så utrolig koselig og fint, om det er på film eller på stranda.

Jeg vil virkelig vinne henne tilbake.

Hva må jeg gjøre? Er helt hjelpesløs...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Ja, jeg prøver fortsatt bare å vinne henne tilbake så jeg kan såre hende >.<

Jeg lever for å gi folk smertefulle liv >.<

Lenke til kommentar

Ikke frekt ment, men du virker litt som en såkallt "pussy". Sitter og tenker alt for mye, og gjør ingen handling. Du bør innse at slaget er tapt, om dere ikke kommer nærmere hverandre så er det klart at hun ikke har følelser for deg lenger. Ta deg sammen mann, get over it. Du sløser bare tiden du kunne brukt på å komme over ho og finni deg ei ny

Lenke til kommentar

Haha.. "ikke frekt ment, men..."

Nei seriøst, bare gi opp. Om du virkelig er glad i den jenten så lar du henne finne en som ikke er utro. Man kommer over damer med tid. Alle går gjennom perioder med kjærlighetssorg. Alle kommer "aldri" til å komme over det, og alle har det vondere enn noen noensinne har hatt det. Men man kommer seg gjennom det, og det går bra tilslutt. Det du må gjøre er å ta deg sammen. Slutte å gjøre ting som minner deg om henne. Slutt å ha kontakt med henne.

Lenke til kommentar
Gjest -gjest-

Nei, hun har ikke det. Og jeg skjønner ikke hvorfor heller, det skulle ikke ha vært noe problem for henne hvis hun ønsket seg det...

Lenke til kommentar

Var selv en forbanna idiot mot dama mi, og gjorde utallig mye dritt, hun tilga meg gang på gang, helt til slutt sist sommer da hun gjorde det slutt, jeg angrer som faen per idag, men livet går videre gutten min ;) Man lærer av sine feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...