Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei. Jeg føler meg jævlig, og jeg er en jævel. Jeg har gjort det værste noen noen gang kan gjøre mot kjæresten sin. Jeg var på fest, har nesten aldri drukket før. Dette var 3dje gangen jeg har vært full, og jeg hadde aldri drikket så mye noen gang. Der var det også en jente som var full. Vi var ute og hun kysset meg... Jeg sa "Faen" og gikk tilbake inn i huset hvor festen var, for dette var ikke riktig. 10 minutter senere gikk jeg ut igjen for å se at det ikke var noe galt med jenta som nettopp hadde kysset meg fordi hun ikke hadde kommet inn igjen. Når jeg kom ut kastet hun seg over meg og fikk meg med bak en garasje hvor alt det gale skjedde... Dette førte selfølgelig til at det ble slutt mellom meg og kjæresten min som har vært sammen i 11 måneder. Jeg elsker henne, og jeg mente aldri at dette skulle skje... Jeg vil ikke miste henne for alt i verden, og jeg kunne ha gjort hva som helst for at dette ikke hadde skjedd. Men det har det dessverre gjort... En ting som gjør det jeg har gjort enda mer jævlig, var at jeg og kjæresten hadde bare ligget med hvrandre før... Vi har hatt det mst utrolige forholdet som jeg selv føler jeg noen gang kommer tl å ha, og hun er helt perfekt i mine øyne. Hun visste ikke selv om hun ville ta meg tilbake eller ikke, før etter to måneders tenke tid hun sa hun aldri kom til å ta meg tilbake... Jeg vil ha henne tilbake, jeg kommer aldri til å elske noen så mye som jeg elsker henne. Jeg vet jeg ikke fortjener henne.. Jeg klarer nesten ikke å leve med meg sjøl en gang, jeg hater meg sjøl no så jævlig etter denne episoden. Jeg er villig til å gjøre hva som helst for kjæresten min, ford hun fortjener virkelig å ha det bra. hvordan skal jeg få henne tilbake? Hva kan jeg gjøre som kan få henne til å ombestemme seg? Vær så snill, ikke kom med "Du fortjener henne ikke din jævla idiot" og den slags, jeg har det vondt nok med meg selv sånn som det er nå.. for dette er tross alt min skyld. det er kanskje et jeg hater mest ved dette. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Been there,men dama mi tok meg heldigvis tilbake. Og er er evig takknemlig for det,og eg skal ALDRI gjøre no sånt flere ganger. Skal ikke si at du ikke fortjener henne,men det er din egen feil...sorry Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 I en slik situasjon kan du ikke annet enn å la henne bestemme alt. Hvis du presser deg innpå så vil hun bare bli mer motvillig. Gi henne tid til å tenke, tar hun deg tilbake..fint. Hvis ikke, sånn er livet. En ting til: drikk mindre, hvis fylla gjør at du blir total drittsekk. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kjip situasjon... Jeg ville først og fremst lagt meg helt flat og vist henne at jeg angret som en hund. Deretter ville jeg fortalt henne hvor mye hun betyr for deg og at du vil gjøre alt for å få henne tilbake. Etter dette var sagt ville jeg gitt henne den tiden hun trengte på å tenke over sakene. som morningstar665 sier, er du heldig tar hun deg tilbake, hvis ikke så sorry.... Lykke til. Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det som skjer i fylla blir i fylla... neida, men.. hmm.. prøv å si at du ikke hadde kontroll på det som skjedde whatsoever, og at du ikke var deg selv i de thele tatt. Si at det var alkoholen som styrte deg, og at du aldri ville gjort noe slikt i vanelig tilstand... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) DET er ingen unskyldning! "Eg gjorde det i fylla da er eg auto tilgitt,for eg er jo ikke meg selv da." Alkoholen som "styrte" deg..HAH..! Gjør du noe når du drikker får du faen meg stå for det når du er edru!! Endret 1. desember 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Vær så snill, ikke kom med "Du fortjener henne ikke din jævla idiot" og den slags,jeg har det vondt nok med meg selv sånn som det er nå.. for dette er tross alt min skyld. det er kanskje et jeg hater mest ved dette. DET er ingen unskyldning! "Eg gjorde det i fylla da er eg auto tilgitt,for eg er jo ikke meg selv da." Alkoholen som "styrte" deg..HAH..! Gjør du noe når du drikker får du faen meg stå for det når du er edru!! Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 DET er ingen unskyldning! "Eg gjorde det i fylla da er eg auto tilgitt,for eg er jo ikke meg selv da." Alkoholen som "styrte" deg..HAH..! Gjør du noe når du drikker får du faen meg stå for det når du er edru!! man er jo en helt annen person i fylla da.. man gjør ting pga alkoholen som man normalt ikke ville gjort. Spesielt når du er ung og uerfaren med alkohol, og kanskje drikker litt for mye uten å tenke på hva som kanskje kan hende deg i den tilstanden du går inn i. Så ja.. alkoholen styrer deg. Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 er du kvinne eller?=P snakker osm ei i alle fall.. alkohol er noe som man ikke kan gjøre med enn å drikke mindre... men han husket jo situasjonen så kan ikke skylde på det... til deg der oppe vil jeg bare si, hold deg på veien, livet er ikke slik som du tror det er.. det er lettere for deg å bare gå videre enn å "sløse bort"(noe jeg egentlig ikke kan si for du bør nok angrep å dette jah...) tiden din på å følge noen som allerede har sagt det de skal ha sagt.. presser du på blir det bare vanskeligere for deg i framtiden å få henne igjen.. HVIS hu tilgir deg en dag.. noe som jeg ikke vet om siden jeg aner ikke hva slags type person hun er... men å bli tilgitt er en ny sjanse =) kanskje som venner eller som før med restriksjoner.. mvh.. wannabe-dr.Phil Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du har fucka opp, og det med "stil". Utroskap er det værste som finnes. Hun sier at hun aldri vil ta deg tilbake, og det er jo forståelig. Det eneste du kan håpe og be om er at hun faktisk greier og tilgi deg for det du har gjort. Men det høres mørkt ut. Bare ikke mas eller press deg innpå, da går det ihvertfall til satans. Om hun sier at det er definitivt 100% slutt så har du ikke noe annet valg, gå videre og prøv å glem det som har skjedd. Jævla surt, men sånn er det. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nekt for alt. Om du alt har innrømmet det, må du fortsatt nekte. Selv skjønner jeg godt at hun ikke tar deg tilbake. Hadde dama vært utro hadde jeg knapt klart å se henne igjen. Hun er en engel jeg beundrer høyere enn alt. Nå har vi bare vært sammen en 5-6 år, så det kan jo endre seg.. Sett deg inn i hennes situasjon; om du var den hun kunne si alt til, stolte på osv. Om du er knust, hvordan har ikke hun det? Har dessverre ingen tips til hvordan man glemmer utroskap. (Hørte jeg steining?) Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Man glemmer ikke utroskap. Det sitter der til evig tid. Om hun mot all formodning skulle ta han tilbake, så vil hun fortsatt ha det i bakhodet. Tillit er noe som tar LANG tid og bygge opp, men som kan raseres på sekunder. Uansett hva han gjør, så kommer hun aldri til å stole helt 100% på han igjen. Tro meg. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Asswipe. Gå videre med livet ditt og la henne være i fred. Respekter det at hun ikke vil ha deg tilbake. Maser du på henne om hvor mye du elsker henne og du vil gjøre alt for henne på et stadie hun ikke vil ha deg tilbake kan du ende med å skremme henne enda lengre vekk. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Asswipe. Gå videre med livet ditt og la henne være i fred. Respekter det at hun ikke vil ha deg tilbake. Maser du på henne om hvor mye du elsker henne og du vil gjøre alt for henne på et stadie hun ikke vil ha deg tilbake kan du ende med å skremme henne enda lengre vekk. Beste svaret i tråden. Slemt, men sant. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Tough break there man. Been there (eg var offeret, :/ ) Endret 2. desember 2007 av Frigata Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 hvordan skal jeg få henne tilbake? Hva kan jeg gjøre som kan få henne til å ombestemme seg? Forslaget mitt er at du finner ut (hvis du ikke allerede vet) hennes kjærlighetsspråk!? Så peiser du på med kommunikasjon! Kjærlighetens språk: Anerkjennende ord Tid for hverandre Ta imot gaver Tjenester Fysisk nærhet Vær oppmerksom på at alle disse språkene er positive, men bare et er hovedspråket hos din kjære. Lykke til! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hadde hun gjort det mot deg, ville du kunnet tilgi henne? Hvis du ikke kunne tilgitt henne, hvordan kan du forvente at hun skal kunne tilgi deg? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hadde hun gjort det mot deg, ville du kunnet tilgi henne? Hvis du ikke kunne tilgitt henne, hvordan kan du forvente at hun skal kunne tilgi deg? Sitert for sannhet. Man skal aldri gjøre noe som man ikke vil at motparten skal gjøre mot deg. Jeg vet du ikke vil høre at du er en idiot og slikt, og det kommer jeg ikke til å si heller. Men det er din feil. Fylla har ikke skylda, og jeg Irriterer Meg Grenseløst™ over folk som mener det. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Bare for å understreke det du selv sa: du dreit på leggen! Du pissa på albuen! Du dreit deg ut! Du kjørte toget i en vegg! Du kræsja mercedesen! Du bytte gråstein mot gull! Du kasta vekk diamanten! Tviler egentlig på at det er noe du kan gjøre med saken. Det ligger vel i hennes hender. Eneste du kan er vel å stå for det du gjorde, beklage deg å gi henne tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå