Der Flieger Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei! Jeg vet ikke om det er jeg som har et problem med iPoden min, eller om det er slik for alle, men lurer på en ting. La oss si at jeg har 40% igjen av batteriet, men bestemmer meg for å skru av iPoden siden jeg skal bruke den mer senere. Holder inne "play/pause" knappen, og skjermen skrur seg av som den skal. Men så kommer problemet. Når jeg skrur den på igjen kanskje én dag senere, så er batterikapasiteten mye lavere - altså sunket mens skjermen har vært avskrudd. Fra å være på grønt nivå, skrur jeg den på til rødt Er dette vanlig for iPod Video 30GB, eller er det en feil på min? Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Dette skjedde med min Nano også. Det er den nyeste modellen. Det skjedde bare en gang, da. Skjer det ofte? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kan være fordi det er kaldt Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Min lå to dager inne i stua i varmen da. :S Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 No kjenner eg ikkje så veldig godt til dei nyaste modellane, men på dei eldre blir batteriet tappa sjølv når spelaren er av ja, ein svær ulempe med iPod etter min meining. Ikkje forstår eg kvifor det er sånn heller når alle andre produsentar er i stand til å lage ein spelar som ikkje trekker av batteriet når den er avskrudd. Eg vil tru det er same sak med dei nye sidan fleire her har opplevd det same. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jepp, var sån på min iPod Mini.... Men har ikke merket noe til det på nye Nano! Min teori er at den går i "dvalemodus" istedet for å bli helt slått av, for slik å starte opp på kortest mulig tid... Sammenlignet med feks Creative, så slår jo iPoden seg på umiddelbart.... venter i noen sekunder på Creative sin ja... Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Gjelder dette for Touch også ? Hvis ja: Bruker den opp mye i løpet av en dag, eller merker man det nesten ikke? EDIT: [Løst] Endret 3. desember 2007 av The Mixtape Messiah Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg trudde dette gjaldt alle iPods? Min teori er at den går i "dvalemodus" istedet for å bli helt slått av, for slik å starte opp på kortest mulig tid... Jepp, mener det er slik. Hurra for iPod. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gjelder dette for Touch også ? Hvis ja: Bruker den opp mye i løpet av en dag, eller merker man det nesten ikke? EDIT: [Løst] Hva var løsningen da? Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gjelder dette for Touch også ? Hvis ja: Bruker den opp mye i løpet av en dag, eller merker man det nesten ikke? EDIT: [Løst] Hva var løsningen da? Dette gjelder ikke for Touch. Se svaret i iPod Touch-Tråden. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har ikke prøvd å holde inne av-knappen da for å se om den skrur seg helt av da ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Finnes det ein avknapp? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Finnes det ein avknapp? Har aldri hatt iPod, så har absolutt ingen peil. Bare regnte med det var det ;o Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du kan holde inne den knappen nederst på iPoden, altså Play/Pause. Da går den i dvale, og kan starte opp på sekundet. Videre ut i fra dette, kan du kun sette på tastelås, noen annen mulighet for å "slå av" finnes vel ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå