Muffinman Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Lurer på hvor mye bedre Jul i Skomakergata var i forhold til dette. Ingen over, ingen ved siden. Jeg er 35 og vokste opp med Skomakergata jeg også... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Søsteren min er nå seks år gammel og ser på denne julekalenderen, hun liker det men det er sånn at hun kanglemme å se det en dag uten at det gjør noe, jeg husker derimot da jeg var på hennes alder , mamma måtte ta det opp vist jeg var noe sted eller gikk glipp av det en dag.. Synest "Barnas Superjul" har ingenting med jule stemming å gjøre, imotsetning til Amalies Jul,Blåfjell og forikkeåglemme skomakergata... Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Lurer på hvor gamle dere kritikere er.....og hvilken aldersgruppe er det beregnet for? Synes ikke noe særlig om programmet jeg heller, men så er jeg voksen. Mine små på henholdsvis 4 og 6 synes det er kjempekjekt... Kanskje greit nok til vanlig, lærer barn å bråke og så videre. Men i jula skal liksom foreldre og barn kunne sette seg ned og se på TV i lag - helst ein koselig julekalender. Ja, i jula setter faktisk noen foreldre seg ned og ser Barne TV, så lenge det er noe brukende som går. Hva har dette programmet med jul å gjør? Jula skal liksom være en koselig høytid hvor familien samles. Så er det av alle tenkelige NRK som "tråkker" på dette. Hva skjer? Endret 26. desember 2007 av Bakke Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du har faktisk et godt poeng der. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er onkel til ei på tre. Hun likte i hvert fall serien veldig godt. Selv så gidder jeg ikke se på barneprogram før jeg absolutt må, dvs. hvis jeg skulle bli pappa selv eller må passe noen unger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå