Gabsterino Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Trenger en som kan å oversette et script til Norsk. Om scriptet er avansert eller ikke vet jeg ikke noe om. Så lurer på da hva noen eventuelt skal ha betalt for dette?? Må jo sende dette scriptet til vedkommende, så regner jo med han får et kopi av et script til flere tusen kroner også. Det er et veldig likt finn.no script. Hvor mye skal du ha? mvh Thomas Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 .. Hva menes det med at det skal oversettes? Hvilket språk er det skrevet i? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er det berre å oversetje output/input til brukar? Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 ..Hva menes det med at det skal oversettes? Hvilket språk er det skrevet i? Det er skrevet i engelsk og skal være på norsk, admindelen trenger ikke være norsk. Er det berre å oversetje output/input til brukar? beklager, jeg vet ikke hva output/input til bruker er:) se for deg finn.no, bare på engelsk, og jeg må ha det på norsk. alt som brukerne ser må være norsk. ikke nødvendigvis admindelen som kun jeg ser. Thomas Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Tråden omhandler ikke oversettelse/omkoding av et maskinlest språk og flyttes ut fra programmeringskategorien til språkforumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå