Sveern Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Heisann, skriver en norskstil om idrett. Det jeg lurer på er kort og godt hvor mange nordmenn driver idrett på et profesjonellt nivå? Har googla litt rundt, og sett på Norges Idrettsforbund sine sider, men ikke funnet noe. Må ha kilde selvsagt Litt kjapt svar hadde vært fint Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Tror det vil være vanskelig å finne ett tall på det, siden det faktisk er sikkert.. 100 idretter en kan drive med... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Heisann, skriver en norskstil om idrett. Det jeg lurer på er kort og godt hvor mange nordmenn driver idrett på et profesjonellt nivå? Hva definerer du idrett som? CS? Quake? Sjakk? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Heisann, skriver en norskstil om idrett. Det jeg lurer på er kort og godt hvor mange nordmenn driver idrett på et profesjonellt nivå? Hva definerer du idrett som? CS? Quake? Sjakk? Folk som er medlem av Norges Idrettsforbund. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Vet ikke med profesjonellt nivå, det får du maile dem og spørre om, men fant hvertfall hvor mange som var med i Norges Idrettsforbund etter 1 min med leting. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Fant det med engnag jeg og, men har dessverre ikke tid til å maile, da jeg må være ferdig idag. Men antagelser kan sikkert duge litt, noen som har en bra en? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 125 000 høres ut som et fint tall. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Ok, da fyrer jeg det og skriver Bruktbilen på diskusjon.no som kilde Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det hørtes litt mye ut Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Det hørtes litt mye ut Egentlig ikke, tenk på alle som spiller fotball for eksempel. Men nytt spørsmål: Når starter man med et ligasystem i svensk barnefotball? Er vel 12-13 årsalderen her i Norge? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hmm.. Det kommer an på hvordan du derfinerer profesjonelt nivå da... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Det å være "profesjonell" er vel å tjene penger på idretten? Edit: I form av premier og lønninger av klubben, ikke sponsor avtaler og liknende. Endret 1. desember 2007 av Sveer'n Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Da var faenskapet levert inn Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå