Libra1988 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei! Har bestilt denne harddisken: WD Antar at denne vil fungere bra med Ps3? Er det noen vits i å skaffe seg en større intern hardddisk til Ps3 hvis man bruker en ekstern. Dumt spørsmål kanskje, men er det noen forskjell? Enda et dumt spørsmål: Det er vel mulig å overføre lagrede filer fra PS3 til en flashdisk og bruke de på en annen Ps3. Var litt greit med det gamle memorycardet synes jeg. På forhånd takk=) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg vet ikke om du kan lagre demoer og spill på en ekstern HD, om det går så vil det uansett bli litt dårligere ytelse iogmed att usb er tregere enn den interne koblingen Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du kan jo også montere harddisk i maskinen? Spill magasinet har skrevet litt om dette her: http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1468355.ece Men går ikke garantien bort da? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Sony har gjort slik at man kan skifte harddisk uten å miste garanti! jeg vet ikke hva du kan lagre på ekstern though, jeg bruker bare min til filmer, serier og musikk! Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Okey=) takk for svar=) regner med at flytting av savedgames går bra=P Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 går det fint å flytte savedgames fra gammel harddisk til minnepenn til ny harddisk? De blir ikke skadet å slik? og spill som er eventuelt kjøpt.. takk for svar Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Prøvde for første gang å koble til harddisken, men den finner ikke filmene, seriene og musikken jeg har lagret på den.. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre? Harddisken er FAT32, hvordan kan jeg bytte til NTFS? På forhånd takk=) Lenke til kommentar
t0mmern Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tror de må ligge i mapper som heter "music" osv ellernoe.. er ikke sikker..men kan jo prøve.. Men den må være FAT..NTFS funker ikke med PS3.. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Fant ut at det bare var å trykke på trekant-vis alle filer. Men ingen av filmene eller seriene fungerer. er det noe jeg har oversett? Det ee ralltids noen som ikke fungerer=S Er det noe som gjøres? kan det lastes ned kodeker eller noe slikt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er filmene i rett filformat da? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ps3 støtter ikke vanlig divx enda, så du må ha omkodede video filer, noe du kan gjøre med ps3 video 9 med. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Ps3 støtter ikke vanlig divx enda, så du må ha omkodede video filer, noe du kan gjøre med ps3 video 9 med. Hvordan får jeg tak i det, eller er det noe PS3 har? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Google er din venn, men uansett: http://www.redkawa.com/videoconverters/ps3video9/ Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Google er din venn, men uansett: http://www.redkawa.com/videoconverters/ps3video9/ Visste ikke hva det var=P er så mange flinke folk som hjelper her, blir jo helt hjelpesløs=P Tusen takk for svar=) Lenke til kommentar
Tore Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Et spørsmål i denne sammenheng, fant tråden med søk... Jeg har en 3,5" IDE disk som ekstern harddisk, men når jeg skal formatere får jeg kun valg om NTFS, ikke FAT alternativ til formatering... Vet win har en grense på 32Gb for å få velge 32Gb, men mange har jo fat i større disker... PS3 har fat disk på 60Gb... for det er fortsatt slik at PS3 ikke klarer å lese NTFS....? Endret 25. desember 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå