enigmaorion Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Tatt med Canon Ixus 75 Noen tanker om bildet? Hva er bra og hva er dårlig? EDIT: Fikset rammen:) Endret 6. desember 2007 av enigmaorion Lenke til kommentar
henm Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er et rigtig smukt billede. Rammen bryder jeg mig ikke så meget om, jeg vil foretrække den sort. Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg tror jeg ville rotert bildet slik at lyktestolpen stod rett. Det ser litt rart ut på bildet. Bortsett fra det er bildet veldig stemningsfullt. Lenke til kommentar
enigmaorion Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg tror jeg ville rotert bildet slik at lyktestolpen stod rett. Det ser litt rart ut på bildet. Bortsett fra det er bildet veldig stemningsfullt. Takker. Lyktestolpen er nok like skeiv i virkeligheten. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Stilig, jeg ville ikke rettet opp lyktestolpen, synes det passet inn i og med at bildet heter grey haze? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Bildet ditt har en fin stemning, rammen derimot synes jeg er for kraftig! har heller ikke noe imot at stolpen er så skeiv, med tanke på bordet som står sidene av. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg har heller ikke noe imot at lyktestolpen er skeiv, man ser at den er slik når man ser på de andre tingene på bildet. men det jeg synes kunne vært tøft er om det hadde vært lys i lykta Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Utrolig stilig bilde. Du fanget helt klart stemningen på riktig måte her. Det negative må være rammen, den er alt for stor og det hvite området har noen detaljer som drar øynene vekk fra bildet. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Flott bilde med en fin og dyster stemning. Syns det var tøft når lyktestolpen stod skjevt det gjorde bilde bare enda mer skummelt! Også var det stilig at det var lyst oppe og mørkt nede. Lenke til kommentar
enigmaorion Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Da er rammen fikset. Ser nå at denne enkle svarte rammen er mange ganger bedre enn den gamle. Takk for kritikken:) Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Liker at lyktestolpen er skjev. Uansett ville jeg økt kontrastene i bilder, i S/H-bilder må man ofte øke kontrastene litt da bildet kan bli litt difust hvis du skjønner.. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Liker at lyktestolpen er skjev. Uansett ville jeg økt kontrastene i bilder, i S/H-bilder må man ofte øke kontrastene litt da bildet kan bli litt difust hvis du skjønner.. hele poenget med bildet, synes i alle fall jeg, er jo at det er difust, det som gir det denne stemningen... Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jo, greit det.. Men jeg synes det blir litt for lite å se på .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå