Robocoop Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) PISA undersøkelsen viser at vi nå har falt ned på 35 plass og 27 innen OECD. Vi faller mer og mer. Grunnen er norsk snillisme og 68' ere. Pengebruk og hvor mange kurs lærerne etterutdanner seg i er nærmest irrelevant. Du kan ikke få god skole av noe som minner om en fritidsklubb. Her må det disiplin til! Reform 94 var forøvrig en fiasko og senere har det bare blitt verre og verre. Vi har fått en skole der urolige elever belønnes og der psykisk utviklinghemmede går i normale klasser. Det må bare gå i dass det. Endret 1. desember 2007 av Robocoop Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=870927 Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Ok, sjekket samfunnsforumet men fant ikke noe. Da kopierer jeg over innlegget............ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Siden den andre tråden er eldst, stenger jeg denne og kopierer innleggene over i den andre. Men jeg synes nok at dette er et samfunnsspørsmål tross alt, så jeg flytter den andre tråden hit. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg