Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Det er mulig jeg har blitt svindlet. Mulig å reversere transaksjon?

Barcarolle

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte på fredag for litt over en uke siden. Det jeg har reagert på er at jeg ikke har fått noen email med status på pakken. Nå har han "Jacob" garantert at pakken blir sendt i løpet av mandag.

Jeg tviler likevel sterkt på at det noen gang kommer, da han har sagt det ville bli sendt først tirsdag, så onsdag, torsdag og fredag. Og ingen ting har skjedd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte på fredag for litt over en uke siden. Det jeg har reagert på er at jeg ikke har fått noen email med status på pakken. Nå har han "Jacob" garantert at pakken blir sendt i løpet av mandag.

Jeg tviler likevel sterkt på at det noen gang kommer, da han har sagt det ville bli sendt først tirsdag, så onsdag, torsdag og fredag. Og ingen ting har skjedd.

Vel, så vidt jeg kan lese er de trege, men jeg finner jeg finner særdeles lite som taler for at du svindles. Uansett har de 30 dager å levere, det er beskjeden jeg har når jeg brukte MC, og dette var også gjennom Teller.

I teorien har du egentlig bare gitt dem 5 dager, om du skal ha min personlige mening, så skriker du litt for høyt for en slik periode.

Komplett, Netshop osv har brukt tilsvarende tid uten at noen roper svindel for det. Det finnes mange årsaker til dette, men jeg legger til grunn at fredag for en uke side medfører følgende:

Fredag forsvant

Lørdag - Søndag behandles ikke ordre

Mandag - Fredag er normal arbeidsuke, men de har salg, og tiden er ikke uhørt

Helgen kan ikke regnes som virkedager.

Men du skal få mene hva du vil, jeg bare stiller meg skeptisk til om ventetiden er så avskrekkende som du gir inntrykk av :)

Lenke til kommentar

Du har rett i det at jeg er litt rask med en anklage. Jeg er bare svært skeptisk til at det er lite kontaktinfo. utenom to epost adresser. Jeg har ingen telefonnummer, referansepersoner, adresse til selskapet også videre.

Jeg stiller "Jacob" spørsmål, men får bare tåkete bortforklaringer som svar. Akkurat det uroer meg litt.

Edit: Nå er det bare å vente. Jeg er lovet at pakken skal sendes i løpet av morgendagen. Mailet også at de fikk en tidsfrist (fredag) på sende pakken evt. kansellere ordren og sende pengene tilbake.

Endret av Jensemann4
Lenke til kommentar
Vel, du kan på sett å vis si jeg ikke helt sjekket ut selskapet før jeg kjøpte. En ergelig blunder jeg angrer bittert på i ettertid.

det løser seg nok skal du se:)

Jeg brukte en del tid i går på google, og kunne egentlig ikke finne noe mer enn 2-3 stykker som frarådet stedet. Skulle jeg sammenliknet med andre stder så blekner kommentarene i forhold til hva komplett og netshop får høre her på forumet, så jeg syns ikke du skal ta deg selv så hardt for dette.

Jeg skal prøve på noen sko for moro skyld der. Mastercard kortet mitt har egen internettforsikring fra AIG som dekker dette, så jeg slipper unna uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...