Lilac1 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Gikk nylig fra den svære rotta mx518 som dere sikkert vet er optisk, til en lasermus fra Razer, alt var fryd og gammen helt til jeg koblet den til, og oppdaget at laseren leste alle de mikroskopiske fibrene i den deilige steelpad tøymatten min. Musepekeren min har nå parkinson, og alle former for klikking på alle ikoner har blitt en jobb i stedet for en glede som det burde være. Har stilt på dpi'en uten at ting ble bedre. Hvilken musematte kurerer denne sykdommen? Gjerne en forholdsvis liten en. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Prøvd å bare unngå å bruke matte? Rett på bordet? Endret 1. desember 2007 av OML Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Bordet er av tre med furer, så det funker dårlig. Prøvde på et dvdcover, og det gikk helt fint. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Tror jeg har hørt at Copperhead skulle være god på Corepad matter, men er ikke sikker.. Se litt i Prisguiden på Musematter.. Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Icemat fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Fikk prøvd en icemat i dag, funket helt fint, men den blir rett og slett for stor. Er det teksturforskjell på 1st og 2nd edition? Endret 2. desember 2007 av Lilac1 Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fikk prøvd en icemat i dag, funket helt fint, men den blir rett og slett for stor. Er det teksturforskjell på 1st og 2nd edition? Vet ikke, har bare hatt 2nd edition og den er glass. Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei. Jeg har en Steelseries Experience I-2 gaming musematte. Den er i glass og er helt ypperlig til Copperhead'en min, kan anbefales!! Dimensjonen på glassplata er 30 cm x 25 cm. Den kostet forresten kr 349,- hos datakjeden. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Hei. Jeg har en Steelseries Experience I-2 gaming musematte. Den er i glass og er helt ypperlig til Copperhead'en min, kan anbefales!! Dimensjonen på glassplata er 30 cm x 25 cm. Den kostet forresten kr 349,- hos datakjeden. Kjøpte den, funker perfekt! Nå trenger jeg bare et smalere tastatur:/ Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Det var bra at det falt i smak! Dersom det er av interesse så har jeg Microsoft Wireless Entertainment Desktop 8000 liggende ubrukt. Dette er vel et tråløst tastatur med blåtann samt en lasermus. Koster ca. kr 2000 i butikken. Vant dette på hardware.no, men har et fungerende tastatur som jeg er fornøyd med! Si ifra dersom dette er interessant. Endret 5. desember 2007 av Rambol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå