3PM Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hvilket spill er best på LAN?? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Vanligvis CS, også Bridge Builder 2 da Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Pussle spill! Pusslinga di tar litt av nå.. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Oi dette tema er nytt; spill på LAN ja..... CS, Battlefield, C&C Generals .exe Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Pussle spill! Pusslinga di tar litt av nå.. Aldrig, pusslespill passer til alle anledninger t.o.m i bryllup og konfirmasjon (gjerne ved alteret), og jo flere brikker jo bedre (5000+) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Er det no tvil.. CS CS CS uendelig bra! ekke no tvil egentlig... battelfield o.l kan være fett i starten, men man finner alltid tilbakt til cs Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 MOHAA og SOF2.....i gode gamle dager så var det delta force.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 MOHAA og Warcraft 3, gjerne med mods som "Cat'n'Mouse", og tower defence, spesielt "nimos tower defense final " Sinnsjukt underholdande! :D:D Lenke til kommentar
adyton Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Vil anbefale Starcraft: bw, warcraft3 towerdefenc eller diablo 1/2 cs er litt kjedelig, det er jo 85% N00bs som er på lan Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ...Hva, finnes det andre spill enn CS ?? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Dr. X: du er jammen langt etter du Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Dr. X: du er jammen langt etter du lol, Jeg spiller ikke annet enn CS på nett jeg da. På LAN kan det hende jeg spiller bittelitt Warcraft3 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå