Gå til innhold

Trenger Hamachi hjelp !

MrL

Anbefalte innlegg

Hei, har laget et nettverk med hamachi, en bruker har koblet til og han er grønn. Men vi får ikke sett filene til hverandre, og når vi pinger kommer det forespørsel avbrutt. Hvordan fikser vi dette?

EDIT: Hvordan får man Hamachi nettwork adapteren til å bli høyere prioritert enn alle andre connections??

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke at det skulle være nødvendig? hvorfor skal du gjøre det? går vel an å gi hamachi høy prosess prioritet, men tror ikke dette skal spille noen rolle...

Vel det spiller faktisk rolle, kan ikke bare noen si meg hvordan det gjøres?

Lenke til kommentar
Hei, har laget et nettverk med hamachi, en bruker har koblet til og han er grønn. Men vi får ikke sett filene til hverandre, og når vi pinger kommer det forespørsel avbrutt. Hvordan fikser vi dette?

Har det samme problemet selv, bare chat'en fungerer selv om brannmuren er slått av. Når den står på får jeg meldingen: The firewall has blocked Internet access to your computer (TCP Port 445 from xxx.xxx.xxx.xxx (TCP Port 1233). Har testet også uten router uten å lykkes, og på begge sider har vi nett der deling av filer fungerer.

Iblant har jeg også fått denne beskjeden: \\xxx.xxx.xxx.xxx er ikke tilgjengelig. Du har kanskje ikke tillatelse til å bruke denne nettverksressursen. Kontakt administratoren av serveren for å finne ut om du har tingangstillatelser.

Har dere aktivert fildelingen i hamachi... det er en knapp som disabler windows shares...

Den knappen har ikke jeg sett noe sted...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Hvordan får man Hamachi nettwork adapteren til å bli høyere prioritert enn alle andre connections??

Det er ikke så vanskelig.

Gå til mappen "Nettverkstilkoblinger" så avansert-avanserte innstillinger i Verktøylinja.

Lenke til kommentar
Hvordan får man Hamachi nettwork adapteren til å bli høyere prioritert enn alle andre connections??

Det er ikke så vanskelig.

Gå til mappen "Nettverkstilkoblinger" så avansert-avanserte innstillinger i Verktøylinja.

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...