MrL Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Hei, har laget et nettverk med hamachi, en bruker har koblet til og han er grønn. Men vi får ikke sett filene til hverandre, og når vi pinger kommer det forespørsel avbrutt. Hvordan fikser vi dette? EDIT: Hvordan får man Hamachi nettwork adapteren til å bli høyere prioritert enn alle andre connections?? Endret 1. desember 2007 av MrLG Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har dere aktivert fildelingen i hamachi... det er en knapp som disabler windows shares... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Har dere aktivert fildelingen i hamachi... det er en knapp som disabler windows shares... Takk, fikk det til nå Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Hvordan får man Hamachi nettwork adapteren til å bli høyere prioritert enn alle andre connections?? Endret 1. desember 2007 av MrLG Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ser ikke at det skulle være nødvendig? hvorfor skal du gjøre det? går vel an å gi hamachi høy prosess prioritet, men tror ikke dette skal spille noen rolle... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Ser ikke at det skulle være nødvendig? hvorfor skal du gjøre det? går vel an å gi hamachi høy prosess prioritet, men tror ikke dette skal spille noen rolle... Vel det spiller faktisk rolle, kan ikke bare noen si meg hvordan det gjøres? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvilken rolle spiller dette da? forklar meg.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Hvilken rolle spiller dette da? forklar meg.. Fordi når jeg skal spille på lan, velger den det høyeste prioritere koblingen, så vi greier ikke å finne hverandre. Vi må sette hamachi som høyest prioritert. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har aldri hatt det problemet med hamachi og bruker det ofte, hvilket spill gjelder dette for? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Har aldri hatt det problemet med hamachi og bruker det ofte, hvilket spill gjelder dette for? Gears of war Lenke til kommentar
JonH Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei, har laget et nettverk med hamachi, en bruker har koblet til og han er grønn. Men vi får ikke sett filene til hverandre, og når vi pinger kommer det forespørsel avbrutt. Hvordan fikser vi dette? Har det samme problemet selv, bare chat'en fungerer selv om brannmuren er slått av. Når den står på får jeg meldingen: The firewall has blocked Internet access to your computer (TCP Port 445 from xxx.xxx.xxx.xxx (TCP Port 1233). Har testet også uten router uten å lykkes, og på begge sider har vi nett der deling av filer fungerer. Iblant har jeg også fått denne beskjeden: \\xxx.xxx.xxx.xxx er ikke tilgjengelig. Du har kanskje ikke tillatelse til å bruke denne nettverksressursen. Kontakt administratoren av serveren for å finne ut om du har tingangstillatelser. Har dere aktivert fildelingen i hamachi... det er en knapp som disabler windows shares... Den knappen har ikke jeg sett noe sted... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan får man Hamachi nettwork adapteren til å bli høyere prioritert enn alle andre connections?? Det er ikke så vanskelig. Gå til mappen "Nettverkstilkoblinger" så avansert-avanserte innstillinger i Verktøylinja. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan får man Hamachi nettwork adapteren til å bli høyere prioritert enn alle andre connections?? Det er ikke så vanskelig. Gå til mappen "Nettverkstilkoblinger" så avansert-avanserte innstillinger i Verktøylinja. Takk Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Flyttes til Programvare > Programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå