-Anette- Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei hei.. Tok et bilde av katten min i sommer, jeg har redigert litt i photoshop men husker ikke hva jeg retta på Liker bilde, men det ble kanskje litt for mye gress...? Hva syns dere? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Sikkert litt mykje ja. Du skulle ha kjørt over med gressklipperen og så tatt bilde. Lenke til kommentar
-Anette- Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Hehe.. Tviler på at den fortsatt hadde ligget der da Men er helt enig med deg.. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er vel egentlig ikke for mye gress, det er bare at gresset blir plassert feil. Det skulle ikke vært noe gress foran katten, det forstyrrer bilde. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fokuset ble også feil, ser ut som det er fokusert på bakgrunnen, og ikke katten... Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det var dårlig med så mye gress forann katten fordi da så du ikke ansiktet til den... Og det er ikke noe spennende med å se på en katte kropp for å si det sånn. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sikkert litt mykje ja. Du skulle ha kjørt over med gressklipperen og så tatt bilde. Ja, men kanskje flyttet katten først. Hehe Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Overrediger, kontrastene blir alt for store. Store deler av katten er utbrendt, og kvaliteten er svært dårlig. Men for all del, stå på! Komposisjonen og ideen var helt grei Kanskje litt for mye gress ^^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg synes at det passer med gress foran katten jeg! Det ser ut som at den ligger og koser seg ifred å ro, uten å ha "sett" kameraet. Litt jungel aktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå