vi3t Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg så at det var nye firmware for min 3com, 3CRWER200, og ville teste det fram, jeg lasta da opp step1, så gikk jeg bort til routeren og så at det blinket på oransj, leste litt i manualen og det stod at det skulle bli resettet av meg, som er å koble av strømmen og på igjen etter 10 sek. Etter jeg hadde gjort det, slo den seg på, og den resetter seg hver 5-10 sek. DSL lyser -> DSL slokner -> portene lyser fra 4 til 1(en og en) -> alle blinker(DSL og Portene) -> DSL lyser. så looper den hele tiden.. noen som har en viss ide av hvordan jeg skal gjøre det her? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Med reset kan det tenkes at du må resette den til fabrikkinnstillinger, antagelig er det en reset-knapp som du må bruke en penn på for og gjøre dette. Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 vel det har jeg prøvd på.. det sies så: Slå av power, slå den på igjen, men like før "alert" lyset forsvinner slå av strømmen så på igjen.. men er en ting.. når den slår seg på, så er POWER og DSL og portene som har lys.. alert lyser ALDRI .. noen andre ideer? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Den har ikke noe hull bak for hardreset? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) I følge 3com er det slik: Forgotten Password and Reset to Factory Defaults If you can browse to the Router configuration screen but cannot log on because you do not know or have forgotten the password, follow the steps below to reset the Router to it’s factory default configuration. CAUTION: All your configuration changes will be lost, and you will need to run the configuration wizard again before you can re-establish your Router connection to the Internet. Also, other computer users will lose their network connections whilst this process is taking place, so choose a time when this would be convenient. 1 Remove power from the Router. 2 Disconnect all your computers and the cable/DSL modem from the Router. 3 Using a straight through Ethernet cable, connect the Ethernet Cable/DSL port on the rear of the Router to any one of the LAN ports. 4 Re-apply power to the Router. The Alert LED will flash as the Router starts up, and after approximately 30 seconds will start to flash more slowly (typically 2 seconds on, 2 seconds off). Once the Alert LED has started to flash slowly, remove power from the Router. Husket du på og plugge en kabel mellom Cabel/DSl og en av switchportene da? Endret 2. desember 2007 av agvg Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 hardreset? finnes reset knapp.. men ikke sånn HARDRESET... agvg: det har jeg prøvd, men problemet er når den starter lyser BARE power og DSL. derfor funket det ikke... har dere andre løsning enn at jeg må sende det inn? takker på forhånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå