Mr. Ty Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Heisann, har nettopp kjøpt ny laptop (Asus F5R), men har et lite problem; finner ikke det trådløse nettverket jeg skal koble meg til.. jeg finner noen få nettverk, men ikke det jeg skal koble meg til. Det funker med min andre laptop (Toshiba Equium) og finner mange flere nettverk i tillegg.. hva er galt? Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 trenger hjelp fortest mulig. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er det lagt til noen sperringer på nettverket som gjør at kun den gamle laptoppen kommer inn? Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 nei, det er ikke det.. Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 nettverkskortet er Broadcom 802.11g, hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 skjønner ingenting jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå