Gå til innhold

Bærbar Harddisk som julegave

Anbefalte innlegg

Heisann. Mine foreldre har lenge diskutert å kjøpe seg en bærbar harddisk som de kan lagre familiebildene på, og jeg tenkte å benytte anledningen til å gi en i julegave til de. Spørsmålet er hvilken og hvor stor lagringsplass dere tror den vil trenge. Er jo tross alt bare bilder det er snakk om. Takker for all respons.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den var litt stor den harddisken som ble vist ja, svir på en students lommebok også selv om den er rimelig. Problemet er jo at jeg må bestille den i dag om jeg vil ha den så billig. Men får bla gjennom prisguiden og se hva jeg finner. Noen anbefalinger om hva jeg burde skygge unna?

Endret av Sirhaavard
Lenke til kommentar
Heisann. Mine foreldre har lenge diskutert å kjøpe seg en bærbar harddisk som de kan lagre familiebildene på, og jeg tenkte å benytte anledningen til å gi en i julegave til de. Spørsmålet er hvilken og hvor stor lagringsplass dere tror den vil trenge. Er jo tross alt bare bilder det er snakk om. Takker for all respons.

Hugs på at du dei ikkje bare lagrer bilda på den utendørsharddisken!

Utendørsharddisken dør like lett / lettere enn innendørs disker...

Men klart det, den kan fungere fint lenge, den kan dø etter 14 dager, men det du veit aldri, det er derfor man alttid har backup av familiebilder og dokumenter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...