ukjentbruker Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Heisann. Mine foreldre har lenge diskutert å kjøpe seg en bærbar harddisk som de kan lagre familiebildene på, og jeg tenkte å benytte anledningen til å gi en i julegave til de. Spørsmålet er hvilken og hvor stor lagringsplass dere tror den vil trenge. Er jo tross alt bare bilder det er snakk om. Takker for all respons. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Amentio har ihvertfall "julekalendertilbud" på en 500gb WD til 749 http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...06;c:36116;pl:1 Den blir kanskje litt stor, men er ihvertfall mye minne for pengene Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Prøv å se her Kanskje Western Digital My Book Essential Edition 250 GB? Disken som daruu linker til, gir veldig mye diskplass for pengene Endret 1. desember 2007 av JFM Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Den var litt stor den harddisken som ble vist ja, svir på en students lommebok også selv om den er rimelig. Problemet er jo at jeg må bestille den i dag om jeg vil ha den så billig. Men får bla gjennom prisguiden og se hva jeg finner. Noen anbefalinger om hva jeg burde skygge unna? Endret 1. desember 2007 av Sirhaavard Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har liten peil på Ekstern HD. Men tror Western Digital er noe å satse på. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Heisann. Mine foreldre har lenge diskutert å kjøpe seg en bærbar harddisk som de kan lagre familiebildene på, og jeg tenkte å benytte anledningen til å gi en i julegave til de. Spørsmålet er hvilken og hvor stor lagringsplass dere tror den vil trenge. Er jo tross alt bare bilder det er snakk om. Takker for all respons. Hugs på at du dei ikkje bare lagrer bilda på den utendørsharddisken! Utendørsharddisken dør like lett / lettere enn innendørs disker... Men klart det, den kan fungere fint lenge, den kan dø etter 14 dager, men det du veit aldri, det er derfor man alttid har backup av familiebilder og dokumenter... Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Harddisken kjem nok berre til å fungere som ei "backup av backupane" løysing. Greit å vere godt stilt når det gjeld familiebilder, veit aldri kva som kan skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå