haffi Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei, jeg har slitt med at mange av de spillene jeg spiller ikke fungerer på vista så falt beslutningen på å skifte os. Men er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det, noen som vil hjelpe? -Haffi Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 - du setter inn xp cden - restarter PC-en (passer på at cdrom er først i bootmenyen) - følger installasjonsguiden Lenke til kommentar
haffi Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) okey da var det gjort bare noen problemer.. når jeg scroller går det lang tid før den reagerer og nr.2 liger det noen drivere inne på PC-en som jeg kan finne? okey da var det gjort bare noen problemer..når jeg scroller går det lang tid før den reagerer og nr.2 liger det noen drivere inne på PC-en som jeg kan finne? Fiksa det, fant alle driverne på asus.com Hei har en asus g1 på den er det første som skjer når du slår på at det kommer en lyd og bilde av Asus gaming series. den komme nå også men inen lyder funker annet en den pipegreia inne i PC-en. Noen som kan hjelpe!? det er noe med at jeg mangler Microsoft bus driver, har prøvd dennehttp://www.oreillynet.com/mac/blog/2006/11/advice_from_the_bootcamp_trenc.html men sjønner ikke det på slutten kan noen hjelpe? ca fra: he Realtek driver can be found on your C: (local disk) drive, in Program Files : Macintosh Drivers for Windows XP 1.1.2 : realtek. Double-click Setup.exe to install. -Haffi Okey klarte å fikse dette selv. tok denne linken http://geekswithblogs.net/lorint/archive/2...6/11/81540.aspx og wolla! Endret 1. desember 2007 av KVTL Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Flettet sammen noen innlegg samt slettet et off topic innlegg. Rediger knappen er der for å brukes. MVH KVTL Lenke til kommentar
haffi Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har nå kommet til å uninstalle .net.frameworks 1.1 fordi jeg måtte dette ellers ville ikke lotro kjøre, men problemet er at jeg ikke finner version 1.1 på nettet så jeg kan installere igjen. Noen somkan hjelpe? Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg fant det enkelt som bare det ved å goog'le etter "dotnet framework 1.1". Lenke til kommentar
haffi Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg fant det enkelt som bare det ved å goog'le etter "dotnet framework 1.1". Fant det jeg også, men thx uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå