bjornw7 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 I dag kom ekstern kabinettet til min harddisk i posten, satte opp alt som det skulle være osv. Plugga USB kabelen i PC-en og som kåm driver innstalasjon fram å gjorde ferdig det. Så etter jeg innstalerte alt, skulle jeg gå inn på hardisken fant jeg igen harddisk. PC-en finner hardisken men får ikke tilgang til den! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
MakeLoveNotWar Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) kanskje reboote PC-en? får du en feilmelding når du 'åpner' den? kanskje du har en 'bad' usb port, prøv en annen og se om det ikke hjelper. Endret 1. desember 2007 av MakeLoveNotWar Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Finner ikke noen plass jeg kan gå inn på hardisken, har rebootet mange ganger. Finner hardisken i enhetsbehandling. Men ikke på min datamasikn. Jeg får rett å slett ikke tilgang til disken Lenke til kommentar
MakeLoveNotWar Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 er det ett spørsmåltegn ikon ved siden av den i enhetsbehandling? høyreklikk>properties: står det at enheten fungerer som den skal? Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Sorry, jeg så feil. Var ikke den disken likevell. Men uansett hvordan får jeg den til å funke? Lenke til kommentar
MakeLoveNotWar Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ? her har du mistet meg helt ? mener du nå at den ikke kommer opp på enhetsbehandling i det hele tatt? har du prøvd en alternativ usb port? Lenke til kommentar
diosyris Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 I dag kom ekstern kabinettet til min harddisk i posten, satte opp alt som det skulle være osv. Plugga USB kabelen i PC-en og som kåm driver innstalasjon fram å gjorde ferdig det. Så etter jeg innstalerte alt, skulle jeg gå inn på hardisken fant jeg igen harddisk. PC-en finner hardisken men får ikke tilgang til den! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Start-Kontrollpanel-Administrative verktøy-Datamaskinbehandling-Diskbehandling. Se etter om du finner den her Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Finner den ikke der heller Lenke til kommentar
diosyris Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Finner den ikke der heller Bios? Står den oppført der? Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Nei Bare den disken jeg har i PC-en og cd-romen som står oppført der! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hva slags disk er det? Ser du at den skrur seg på når du setter den i maskina? Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Det er en samsung sp2514n som står i ett sånn eksternt kabinett http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330686. Fungerer om jeg setter den inn i selve PC-en men finner den ikke når jeg kobler den i det kabbinettet :S Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er ikke usb kontakta som har fått seg en knekk da feks? Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Har prøvd alle USB kontaktene på PC-en å til og med prøvd en annen USB kabel! :S Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Og det lyser i HD kabinettet når du setter det i PC-en? Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 bump, ingen som har noen råd ? Lenke til kommentar
Pinero Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) jeg slenger meg på her.. har akkurat samme problemet som deg bjowii. ble litt skuffet da jeg så denne tråden og at ingen hadde funnet svaret..hehe jeg kobla harddisken til laptopen og der fungerte den utmerket. men når jeg koblet den til den stasjonære pcen min, så kom det opp et eller annet om at det ble koblet i en høyhastighetsenhet i en usb-port som ikke støtter høyhastighetsoverføring, og det vil derfor ta litt lenger tid å overføre. det er greit nok, men jeg finner ikke harddisken på "min datamaskin". bare på ehetsbehandling. så pcen registerer jo at den er koblet inn og det skal ikke være noe feil der. men den kommer ikke opp noe sted.. hatt satt veldig pris på om noen kunne vært behjelpelige Endret 3. desember 2007 av Pinero Lenke til kommentar
chiefwiggum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 bump, ingen som har noen råd ? Sliter med nøyaktig samme problem her, dog med en annen disktype.Min syns som ukjent enhet og uleselig i admin-disk Lenke til kommentar
Pinero Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 tjohei, jeg fant ut av det! i allefall sånn halvveis.. jeg bare skrev G:\ (bokstaven harddisken er tilegnet hos meg) i adresselinja i exploreren og vips så kom jeg inn på den. det er jo en nødløsning som kanskje funker for dere andre også. men burde funke normalt også syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå