kimarve Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jeg vil påstå at denne er usedvanlig vakker. De kjøleribbene ved CPU-sokkelen er fantastiske! Bør sees IRL for optimal forståelse av kortets vakkerhet. Pent, pent. Fargesprudlende : http://64-bit-computers.com/wp-content/gig...motherboard.jpg Forelsket: http://www.tt-hardware.com/img/news5/news120707_1.gif Endret 1. desember 2007 av kimarve Lenke til kommentar
haalo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Synes dette er ganske fint. EDIT: Jeg vil påstå at denne er usedvanlig vakker. De kjøleribbene ved CPU-sokkelen er fantastiske! Bør sees IRL for optimal forståelse av kortets vakkerhet. Intels 975x-modell? Endret 1. desember 2007 av haalo Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Skal selv kjøpe kortet i førstepost. :] Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Skal selv kjøpe kortet i førstepost. :] Gratz Tenk deg kicket når du åpner det...hvis du tørr da Endret 1. desember 2007 av kimarve Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Skal selv kjøpe kortet i førstepost. :] Gratz Tenk deg kicket når du åpner det...hvis du tørr da Må da være noen som har flere kort å hvise frem ? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ingen lager vel penere hovedkort enn DFI? Virker som de er de eneste som tenker på briferne. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hurtig og lett redigert: Edit: Mulig jeg gjør flere endringer etterhvert. Endret 2. desember 2007 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Da roer vi oss litt. Folk får lov til å ha egne meninger. Er man uenig er det bedre å gå til argumentasjon for/imot enn å bare servere sarkasme. Brukerne oppfordres til å holde en høflig tone på forumet. Skulle man være i tvil er det lov å se i retningslinjene #1 og #2. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hehe, dette var meeeeeeeeeeget spesielt. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dette var heller ikke så verst: MSI HydroGen X48: Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Sapphire PURE CrossFire (PC-A9RD580): Ganske unik og fengende fargekomposisjon. Eneste jeg har å utsette er minneslottene som er røde og blå, samt den blå kontakten nederst. Endret 2. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) denne bør også få lov å være med, mye farger og en innovativ kjøler. jeg forguder ikke msi men det ser bra ut Endret 2. desember 2007 av mhsalangli Lenke til kommentar
haalo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Skagen: Det må være det tøffeste HKet jeg har sett, synd brikkesettet er utdatert. Endret 2. desember 2007 av haalo Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fargerikt:P MørktXD YseligXD Aldri sett rosa hk førXD Eller lilla for den saks skyld:P:P Men her var favoritten min en gang=) Lenke til kommentar
gigax Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 http://www.netshop.no/img/cache/fox__mars_...03916_0_Big.jpg Ikke verst, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sapphire PURE CrossFire (PC-A9RD580): *bilde* Ganske unik og fengende fargekomposisjon. Eneste jeg har å utsette er minneslottene som er røde og blå, samt den blå kontakten nederst. Jeg må si meg enig med deg der. Har alltid vært svak for Sapphire sine hvite hovedkort Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Ikke verst, da. Sitter selv på Foxconn X38-kortet, håper på å få ett mars kort også snart. Liker kjøleløsningen på disse kortene, og forakter heller ikke onboard power- reset og clear cmos-knapp! Endret 2. desember 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg vil påstå at denne er usedvanlig vakker. De kjøleribbene ved CPU-sokkelen er fantastiske! Bør sees IRL for optimal forståelse av kortets vakkerhet. Intels 975x-modell? Yup Herlig kort! Pleide å være veldig påpasselig med å påpeke at det er 3 PCIe-slotter det var nyinnkjøpt og 3 stk PCIe var mye Det er en ting jeg bare MÅ nevne, selv om det ikke er et hovedkort. Er ikke denne helt overjordisk stilig? OK, det der var et lydkort. Beklager, lydkort har ikke noe å gjøre her. Jeg får kompansere med disse to da: Global American 3307770 Tyan Tempest i5000PW (Legg merke til riseren på RAM-slottene; annet bilde her.) Så kan man si hva man vil om de hovedkorta der, men jeg liker dem uansett. Elegante og ikke mist orginale; uvanlige formfaktorer, doble sokler, og ikke noe konstruerte silikongreier eller brunkrem - her er det grønn silkscreen og ulakkerte kjølere som gjelder! Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Hurtig og lett redigert: Edit: Mulig jeg gjør flere endringer etterhvert. nice ! Sapphire PURE CrossFire (PC-A9RD580): Ganske unik og fengende fargekomposisjon. Eneste jeg har å utsette er minneslottene som er røde og blå, samt den blå kontakten nederst. Redigert ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ikke verst, da. Sitter selv på Foxconn X38-kortet, håper på å få ett mars kort også snart. Liker kjøleløsningen på disse kortene, og forakter heller ikke onboard power- reset og clear cmos-knapp! Nå skjønner jeg! "Normal" kopulering er rimelig svett, men denne kosen rundt plastikk og metall, er så klart ikke en viss indikasjon på hvor man hvor man helst plasserer sine egne behover. Men heller et substitutt for et skikkelig jern i rompa ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå