Gå til innhold

MIST Tsunami vanjnkjøling spm.

Anbefalte innlegg

Siden julen nå snart nermer seg er det vel på tide og begynne og tenke på en liten "julepresang" til seg selv:) Har da tenkt på vannkjøling en stund men først nå bestemt meg for at jeg skal ha det.

Har sett meg ut MIST Tsunami settet fra Microplex, som jeg (uten at jeg vet) har funnet ut kan være et greit nybegynner sett.Alt skal være inkludert i pakken, så slipper jeg og drite meg ut på å ha glemt noe dersom jeg skulle bestilt del for del selv:P

Det jeg lurer på er om noen har noen slags erfaring med dette settet både singel og dual rad? Hvor bra kjøling vil dette settet gi på CPU? Kvalitet på settet er jo også viktig, noen som har en formening om kvaliteten på dette settet? Står på siden til microplex at dette settet er ganske stillegående, noen erfaringer?

På litt sikt regner jeg med at det kommer vann på både GPU og NB evt.SB. Hvordan er utbyggning mulighetene på dette settet?

Burde vel kansje hatt meg ett nytt kabinett også, da jeg ikke tror det vil bli plass i mitt APluss kabinett.

Noen kabinett som utmerker seg til vannkjøling?erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden julen nå snart nermer seg er det vel på tide og begynne og tenke på en liten "julepresang" til seg selv:) Har da tenkt på vannkjøling en stund men først nå bestemt meg for at jeg skal ha det.

Har sett meg ut MIST Tsunami settet fra Microplex, som jeg (uten at jeg vet) har funnet ut kan være et greit nybegynner sett.Alt skal være inkludert i pakken, så slipper jeg og drite meg ut på å ha glemt noe dersom jeg skulle bestilt del for del selv:P

Det jeg lurer på er om noen har noen slags erfaring med dette settet både singel og dual rad? Hvor bra kjøling vil dette settet gi på CPU? Kvalitet på settet er jo også viktig, noen som har en formening om kvaliteten på dette settet? Står på siden til microplex at dette settet er ganske stillegående, noen erfaringer?

På litt sikt regner jeg med at det kommer vann på både GPU og NB evt.SB. Hvordan er utbyggning mulighetene på dette settet?

Burde vel kansje hatt meg ett nytt kabinett også, da jeg ikke tror det vil bli plass i mitt APluss kabinett.

Noen kabinett som utmerker seg til vannkjøling?erfaringer?

Har selv hatt dette settet i et par mnd, men la til noen kroner til en større radiator med plass til 3 stk 120mm vifter.

Hadde som deg tanker om oppgradering til kjøling av NB, og SB. Fikk da tips om å kjøpe en større radiator.

Fordelen med en større radiator er at det kan monteres mere stillegående vifter, uten at det går ut over kjølingen. I tillegg vil den ha kjølekapasitet til CPU/GPU/NB og SB.

Er ellers veldig fornøyd med kvaliteten på settet. Enkeltdelene får bare ros på diverse forum.

Har OC min E6600 til 3,8Ghz, og 8800Gtx til 675Mhz. Alt er dønn stabilt.

Kan vanskelig se noe bedre sett til prisen i Norske nettbutikker. Du kan imidlertid spare noen hundrelapper ved å kjøpe i utlandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...